-
i dag??? jag har inte testat idag än... eller ser du in i framtiden ??*S*sweasmamma skrev 2011-12-07 07:55:41 följande:slemmis!! man ser ju klart en förändring från helt neg till idag !! åh va man håller tummarna!! testa testa (för vår skull) =)
-
Absolut....de har gjort det bra för sig och har någon slags internationell kundtjänst som man får ringa till, man måste vara beredd på att prata engelska.... inte alla som känner sig bekväma med att prata engelska om sånna saker, ganska många fackliga termer blir det ju......popcornplaya skrev 2011-12-07 07:46:48 följande:Alltså egentligen borde man ju ringa cb och klaga, dom borde ju inte få sälja sina skittester!!! Jag har fått massor med spök på dom nu hela veckan och igår fick en kompis det också..... Så ska det ju ändå inte va!
-
Men herreguuud vad ni skriver.. jag loggade ut härifrån vid typ 8.30 och det har blivit över 100 inlägg sen dess ha ha ha..
-
en annan har ju haft handledning och försökt vara fokuserad på hur man skriver en utredning inom socialtjänsten.....fast jag helst bara ville till dass för att ta ett test *ASG*JennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:02:42 följande:haha japp vi är effektiva här inne
-
näää inte alls... hah a.......nu har jag faktiskt hållt mig i snart 8 timmar.... kanske kan ta ett då eller ??? heheJennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:07:18 följande:haha =)
testnarkoman... -
OM jag går o testar nu så lär det dröja några timmar innan det kommer något test för jag packar ihop datorn nu och ska ge mig iväg till Nordstan en stund innan jag åker hemJennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:10:47 följande:oj hur lyckas du hålla dig så länge ? :-O
ja testa testa testa .....
väntar med spänning..... =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
Hålla sig 8 timmar...inga problem....... jag har inte druckit så mycket heller...ett glas juice kl 5 i morse och en kopp varm choklad vid 7.30 mitt största problem är inte att hålla sig utan att jag dricker för lite....och eftersom jag dricker för lite så kissar jag inte så mycket/ofta....... -
Jo...jag har testat...men det var negativt...så strecket i går var nog ett spöke
-
Bildbevis.. mycket mer negativt än så här blir det knappast va???
MEEEEn jag är ju bara på min 7:e ruvardag..ska eg inte testa förrän 14 eller 15:e
-
Lindis.. jag har ingen is i magen.. jag har två EMBRYON....säg efter mig EMBYRO...plockade precis ur isen ur min cola... som jag ALLTID får göra på MC Donalds i Norstan (den vid systemet om nån undrar) trots att jag ALLTID beställer utan is så får jag alltid...med extra mycket.....
Lindis... är det du som jobbar där och ser till att jag får is.. jag vill inte ha is i magen... gillar inte den känslan ha ha ha ha
PS jag har varit vaken sen kl 3 i natt...somnade vid tolv..allt på grund av min jävla katt.. så är det någon som vill ha en fet och pratsjuk katt..han pratar företrädelsevis nattetid eller när han är hungrig (vilket för övrigt är i stort sett jämt)...jag orkar inte med honom..... vi har honom vanligtvis ute på nätterna av just den orsaken men han har blivit en stalker...sätter sig på fönsterblecket och skrapar på rutan och skiker så det hörs över hela nejden..... -
*Slemmis sitter på Donken o skrålar*JennyOhlsson skrev 2011-12-07 13:49:43 följande:japp, enligt FL graviduträknare går jag in i vecka 6 på fredag...
å jag är AVUNDSSJUK å jag är AVUNDSSJUUUUHUUUK