• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan: jag såg på ditt RFSU, kan inte se om det e skugga eller vad men ngt e där!

• Knasten83

Together: jag vet av både erfarenhet och kunskap om terapi etc att det är bra att skriva av sig. Man måste få ur sig det. Sen att jag bara önskar att du stannar upp och slutar fokusera och tänka på graviditet ett tag hjälper ju inte dig, du måste uppleva och sörja i din takt. Än en gång vill jag påminna dig att njuta och glädjas över det du har idag, finns alldeles för många som aldrig får uppleva att bli föräldrar och du har en ljuvlig son!! Det ligger ngt i det klyschiga CARPE DIEM

• Knasten83

Together: mensen kom igår, vi försöker inte aktivt utan ödet får bestämma! ;)

Fru2011: jag beställde ältest från testlagret som kommer imorgon men efter kvällens prat tänker jag sälja dem till den som vill ha. Tror jag beställde 21 st.. Sugen? :)

• Knasten83

Skrutt:: vilka dagar visar den förhöjt? Innan din topp? Alltså bör man ha sex innan det blir stegring på vanliga ältest?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester