• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det lilla blod som kommer är vattnigt, nån som känner igen? Börjar fundera på utomkveds... När värken kommer känns det mest i rygg och ner i höger ben..

• Knasten83

Lindis: jag har bim i morgon, haft vattniga och bruna mensflytningar i 3 dar. Har mensvärk mest i ryggen och ner i ena benet. Fått ytterst svaga plus..

• Knasten83

Godmorgon flickor!!

Igårkväll började jag få mer mensvärk, imorse hade tempen sjunkit från 37.1 till 36.7 och när jag gick på toa kom mensen som vanligt, alltså i normal mängd och vanlig konsistens *örk*

Testade ändå och det visar som det brukar på CB. Men ändp mindre än igår så jag utesluter graviditet nu och satsar på ny kula, tillsammans med er!

Läser att det är fler som fått tant röd på besök.. tråkigt men ändå skönt att den kommer om den ska få man får försöka igen! Glad 

Nelliepop skrev 2012-01-18 06:49:45 följande:
    God morgon Glad 

Andra morgonen jag får springa in o spyGråter

Jag bor sedan 3 år tillbaka i Finspång.....    
    *hua* Det är det värsta!! Men för ngt gott så det är bara att bita ihop! Flört
    mammelie1891 skrev 2012-01-18 07:07:26 följande:
    Tog ett test idag, BIM -4. Jag får inte nån bra bild, men jag tycker mig se ett svagt streck. Mycket svagt rosa streck... frågade även mina barn om dom såg nåt och dom såg oxå ett svagt rosa streck... oh shit är min tanke..
     vill ocksp se!!! 
  • Knasten83
    Soffiie skrev 2012-01-18 06:59:28 följande:

Godmorgon!!

hur går det knasten?  Här har mensen börjat så smått,, skönt har ju inte blödit sen 22 nov så var på tiden,,

ja, på så vis är det skönt att den kommer igång. Jag hade ju mens själv sist i augusti, också på tiden att den kom!! Hoppas bara att jag ägglossar igen spontant, hade varit så skönt!! Slippa alla hormoner och skit man måste sätta till annars... i dont like them!
  • Knasten83
    Soffiie skrev 2012-01-18 07:56:20 följande:
    knasten,, jag fick ju också så där me cb och sen fick ja vaga på apotekets egna sen nu efter några dagar fick ja mens jag tror på späö för min del faktiskt..

Jaaa förstår det måste vara jobbigt med hormoner osv  kan inte tänka mig då jag alltid har haft äl själv men tycker ändå det är jobbgit hålla reda på och pricka in , så ännu jobbigare om man inte vet exakt när man har den,,
    Vi får ta nya tag och föls åt nästa månad igen *=)
    så himla tråkigt att det ens KAN bli spök tycker jag!! Taskigt när man får sådana förhoppningar! Skrikandes

Ja, jag mådde riktigt dåligt när vi försökte få dottern. Men det blev ju ngt superbra utav det FlörtDenna gången blir det en annan medicin och då inseminering så jag är inte alls orolig nu. Jag tycker snarare att det är skoj att "försöka" bli gravid för jag vet att om vi inte kan så är det bara att lyfta luren. Pressen blir liksom mindre.
    Plus att sist fick man ju sexa på beställning alltid, och nu när vi insemineras får vi sexa för att vi VILL och KÄNNER för det! Som det ska va ju!

Ja, nu följs vi åt vännen. När beräknar du ha äl och bim nästa gång? Hur lång cykel?

En annan fråga, hade du räknat att min första mensdag är den dagen jag fick brun flytning eller morgonen efter när det kom liiite blod??

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester