Soffiie skrev 2012-01-18 07:56:20 följande:
knasten,, jag fick ju också så där me cb och sen fick ja vaga på apotekets egna sen nu efter några dagar fick ja mens jag tror på späö för min del faktiskt..
Jaaa förstår det måste vara jobbigt med hormoner osv kan inte tänka mig då jag alltid har haft äl själv men tycker ändå det är jobbgit hålla reda på och pricka in , så ännu jobbigare om man inte vet exakt när man har den,,
Vi får ta nya tag och föls åt nästa månad igen *=)
så himla tråkigt att det ens KAN bli spök tycker jag!! Taskigt när man får sådana förhoppningar!
Ja, jag mådde riktigt dåligt när vi försökte få dottern. Men det blev ju ngt superbra utav det
Denna gången blir det en annan medicin och då inseminering så jag är inte alls orolig nu. Jag tycker snarare att det är skoj att "försöka" bli gravid för jag vet att om vi inte kan så är det bara att lyfta luren. Pressen blir liksom mindre.
Plus att sist fick man ju sexa på beställning alltid, och nu när vi insemineras får vi sexa för att vi VILL och KÄNNER för det! Som det ska va ju!
Ja, nu följs vi åt vännen. När beräknar du ha äl och bim nästa gång? Hur lång cykel?
En annan fråga, hade du räknat att min första mensdag är den dagen jag fick brun flytning eller morgonen efter när det kom liiite blod??