• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-22 08:45:16 följande:
    morrn... testade blankt nyss! ingen överraskning där inte=(  man börjar vänja sig!!
    åh va trist vännen... men jag vill se bild så vi kan få va med o bestämma om det bor nån i dej! Flört
  • Knasten83
    Gummsan skrev 2012-01-22 09:14:06 följande:
    Jag blir så ledsen. GråterSom ni säkert minns så i dec sa gubben att han ville vänta. Sen efter jag slutade tjata om test så verkade de släppa. Sen i förrgår så drog han ut den! Skrikandes(dag 26 så det skulle ändå inte kunna bli nått) Jag frågade varför och han sa först jag vet inte. Sen hade vi en lååång diskution igår och då sa han att han inte ville och att om jag skulle vara gravid skulle vara det värsta som kunde hända just nu! GråterGråterGråter 

Just nu vet jag inte var jag ska ta vägen....... Har ju haft oskyddat hela månaden innan så jag fattar inget.... Mitt hjärta blöder............................................ ...........

Pumman: Såg du inget alls??? 
    åååh va jobbigt!! Säg till honom att han måste bestämma sig, detta tär ju på dig! Han kanske inte vill göra dej ledsen men egentligen inte vill.. bättre att han är ärlig. Annars blir det jättetufft för dej o framtida barn.

Kram till dej!! 
  • Knasten83

Louise: tempen går upp ett par dar efter äl. Först får man pos ältest, sen släpper ägget inom 48 timmar, sen dröjer det ytterligare ett-två dygn så ökar tempen fram till nån dag innan mens. Min dröjde till dag 3 på mensen så det e lite olika..

• Knasten83

Mensen börjar ta slut nu, undra om jag får äl denna månaden..? Ska inte testa iaf, låter ödet styra! ;)

• Knasten83

Man kan ju hoppas! :)) mannen säger att han hade blivit glad om vi blev gravida, alltså om ödet gör det så. Det är just det att PLANERA som han inte är redo för så... Jag förlitar mig på ödet! :))

• Knasten83

Nu skrev jag inte hela... Han säger att han hade blivit så glad om vi kunnat bli gravida av oss själva såklart!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester