• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vill bara visa er dagens test för jag tycker det e sjukt att man kan se ngt när det inte ÄR ngt!!

• Knasten83

Jennie: för min del behöver du verkligen inte be om ursäkt heller!! Vi peppar ju varandra!! :))

• Knasten83

Hej igen tjejer..

Ligger i soffan och är ledsen.. Borde väl inte va det men.. Hade samtal med mannen idag och han vill verkligen vänta med bebis. Vi sa att "blir det så blir det" och jag har spårat iväg lite i drömmen på egen hand. Jag behöver ett jobb innan vi kan skaffa ett barn till.. Jag inser ju detta också men är "det löser sig" typen.
    Känner mig jättebesviken och klump i halsen, tårarna faller men jag förstår ju att detta är det bästa. Ändå sprack drömmen lite om en bebis snart.

Hejjar på er vänner!! Ni e underbara!

• Knasten83

Tack kära ni! Nu säljer jag mina beställda ältest om ni vill ha? Från testlagret... Inboxa! 21st om jag inte minns fel. De kommer imorgon..

• Knasten83

Pumann: haha!! Tack du! Längesedan jag uppdaterade den, ska lägga in lite nytt nu! Välkommen att beställa! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester