• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Finns det någon som hört att längre fram i graviditeten visade det sig att båda fostrena levde?? Här V6+5. 
    I en annan vinkel kunde lilla säcken bli något större....   

• Gummsan

Mår sååå illa och har gjort några dagar nu. Har aldrig mått illa under mina fyra andra graviditeter. Kan det bara ändras så eller tror ni det beror på det foster som är på väg att tillbakabildas?

• Gummsan
    Sweasmamma skrev 2012-02-15 20:20:35 följande:
    skengraviditet låter så hemskt !! 

mnen antingen är det kräksjuka eller... ja men nej jag ska sluta ösa mina "symtom" på er =)

jag tar inte illa upp men blir lite ledsen då många beskriver hur dom mår men ..ja att jag skulle vara skengravid??alltså det kan vara nåt annat som spökar men ... nej !

hoppas alla får sina underbara Plus 

KRAM HjärtaHjärtaHjärta 
    Försök att inte ta åt dig gumman. Jag vet hur jobbigt det är verkligen. Man får höra mycket i denna tråden. Och ja man blir ledsen. Stå på dig och tro på vad du känner! Jag tror fortfarande på ett litet pyre! 
    Du såg ju vad många skrev till mig men se nu, kroppen hade rätt det va ett pyre här. Håller alla tummar på att samma blir för dig. Kram Hjärta 
  • Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-02-16 07:38:29 följande:
    ja jag kommer ihåg ,bara att just skengravid det sitter ju i huvudet ,känns som man är..ja knäpp !förstår du ? kram =)
    Jag förstår. Men du är verkligen inte knäpp! Kram
  • Gummsan

Man dampar väl inte loss för att man säger att man blev ledsen och känner sig nedtryckt??? 
    Likväl som ni känner att ni är ärliga och säger vad ni tycker så måste man väl få säga hur
    man känner och hur man mår eller måste man hålla inne med dom känslorna för att ni ärliga inte ska
    tycka att man dampar loss????
    Hon säger bara hur hon känner och jag förstår henne för när många andra skriver sina symtom så
    skrivs de ofta att "Det låter ju verkligen som om du är gravid" m.m. Men inte när Sweasmamma skriver.
    Man måste även få vara ärlig och berätta hur man känner anser jag... 

• Gummsan
    Mini Léonie skrev 2012-02-16 08:46:05 följande:
    Fast vänta lite här nu... JA, det är klart vi hejar fram varandra men Sweasm jag ju varit gravid i flera månader redan med tanke på symptomen. Må vara att jag har fel och hon är gravid på riktigt denna gång och inte bara skengravid men det är LITE SVÅRT att ta nån på allvar som har samma symptom månaden runt Och ja... Skengravid är något psykiskt som blir fysiskt Sweasm, psykiskt är inget "farligt ord" som man behöver bli ledsen för. Ryck upp er nu, blir man ledsen över ett inlägg i en tråd där man ber om åsikter och sen blir "uppriktigt ledsen"... Hur stabil är man då????
    Va i hela friden är det för påhopp då??? "Hur stabil är man då"????? Det tyckte jag verkligen va att gå för långt alltså! Det är inte acceptabelt! 
  • Gummsan
    Mini Léonie skrev 2012-02-16 09:52:44 följande:
    Hur menar du gummsan?
    Jag förstår inte så du får gärna förklara...
    Blir inte förvånad. Men jag tänker inte diskutera med dig.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester