• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har fått as ont i brösten helt plötsligt svullna knottror på vårtgården. Kommer någon åt dom så ser jag stjärnor. Någon som haft såhär? Åkt på feber med.
    Syrran ligger på sjukan med staflykock infektion så vi har hennes lilla med och morsan bröt fotleden igår. Fan gråter snart alltså. Börjar bli för mycket

• Gummsan

Ingen som har svar till mig?
    En annan fråga. Tror ni det är oki att ta diklofenak supp till natten? Alvedonen hjälper inte bra nu på febern och den grymma värken. Vill gärna få sova

• Gummsan

Hallonbilar: Vad hände? Kollade dina test en bit bak i tråden och dom va ju solklara +! 

• Gummsan

Nellipop: Men du kanske mår mycket bättre om du kan få dropp några timmar. Det kan det vara värt. Kram

• Gummsan

Jennie83: Mår skit. Förkyld, feber, mår illa och ont i kroppen. Brösten värker och jag har svullna knottror på vårtgårdarna som gör as ont.

• Gummsan

Det var JAG som anmälde. Men INTE för att det inte stryks medhårs eller pratas ärligt. Då hade jag fått anmäla massor. Det finns massor jag anser att Leoni skrivit elakt men inte anmält för det! Men närande ger sig på någons psyke är att gå massa förlängt anser jag. "Hur stabil är man då?" och "Undrar om man har alla hemma" Sådant är för mig grymt kränkande. Och detta skrev jag i mitt inlägg till leoni med. Jag har själv mått skit i många åt och man blir ledsen.
    Så det har inte med att stryka medhårs att göra eller att säga att man inget ser. Uran medpersonliga påhopp. Är på väg att hämta min dotter så jag skriver från iphonen bfår se om detta kommer fram.

• Gummsan

Ni ville ha ett erkännande.
    Jag försökte ge förklaring och vad det hade med att göra.
    Och ni fick en syndabock. Se ni fick som ni ville.

• Gummsan

Jag sa till dig men du hävdade att du inte förstod. Fortsätt du att hacka på mitt psyke. Tack så mycket. Och ja jag har papper på det redan, kallas Borderline personlighetsdtörning.

Står fast vid att det andra inlägget du skrev om folk med många barn var väldigt bra och fint skrivet.

Jag tycket inte att du ska lämna tråden. Men jag kan göra det ist så blir det lugnt för alla.

Lycka till att få era plus

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester