• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

dagens
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-31 10:09:05 följande:
    Carmat: tycker mig se något på nedersta bilden på testlagret. Så konstigt att det inte blir starkare nu, tycker du ska kontakta BM å få ta blodpropp eller vul eftersom mensen är sen men det inte blir nå tydligt plus..

jag ska till bm nästa vecka så det får de nog göra. jag ser sträck oxå vilket får mig att hoppas IGEN. jobbigt det är.
  • alexander2011

Mensen kom imorses på bim+14 både skönt o lättad men FRUKTANSVÄRT besviken

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-01 19:23:24 följande:
    NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!! =( fy va jobbigt men som du säger..skönt för då kan ni ta nya tag . KRAM 
    tack det kändes verkligen skit :( blev rädd först i morses för det blödde ganska intensivt men om det nu skulle varit nått så är jag glad att det hände nu o inte sen. vaknade inatt av att jag fick ont i hela meden inte bara kring äggstockarna som annars utan verkligen hela magen så jag nästan låg dubbelvikt
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-01 19:35:51 följande:
    men fyyy ... låter ju nästan som ett mf=( 

jag har bim idag men ganska säker på att mensen kommer dyka upp inatt/imorgon bitti !! 

jo har ju tänkkt i de barnorna men hellre nu än sen. bara nya tag 3:e försöket
  • alexander2011
    Gummsan skrev 2012-01-01 19:41:01 följande:
    Carmat: neeeej jag som håll tummarna såå

inte bara du, aja nya tag igen.
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-01-01 21:11:07 följande:
    Togheter90: stort grattis! Välkommen till september-tråden!

Carmat: fy vad tråkigt :( kanske fick du aldrig äl denna mån, man har ju bara ca 10 per år, är en vanlig orsak till att mensen blir sen eller uteblir, hört att man även man blöda mer. Håller tummarna för nästa månad!

Pumann: fortsätter hoppas!

Banana81: solklart plus! Välkommen över till september tråden du med!

äl hade jag enloigt testerna i alla fall. hade äl utslag utan tvekan den 1:e dec
  • alexander2011
    Together90 skrev 2012-01-01 21:36:10 följande:

Ja tjejer, jag är helt otroligt och chockad men gravid och nu håller jag tummarna att det ska gå hela vägen till September denna gång... vilken underbar dag det varit, så otroligt lycklig för studen och hoppas det stannar så..
    Jag kan bara gråta av lycka just nu och nu väntar jag barn inte missfall   
    grattis, vilket underbart start på året
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-02 09:06:01 följande:
    stack till i magen ,går på toa.. MENS Gråter

nejjjj :( fan då satt spänt o väntapå ditt test. bättre lycka nästa gång krammmmm{#emotions_dlg.flower}
  • alexander2011

satt o tänkte på det här med ältester. om jag alltid annars har äl utslag dag 14 men hade nu sist dag 9...när ska jag börja testa?direkt efter mensen

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester