• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-07 12:35:04 följande:
    såg att våra döttrar är lika gamla...
    min är född 7/10 2008
    skoj... får vi ta en playdate en dag =) 
  • sweasmamma
    storebrorM skrev 2011-12-07 12:36:16 följande:
    Jag bor i närheten av lund, vill inte avslöja var dock!
    jag också i närheten =) strax utanför lund,i hjärup
  • sweasmamma
    Jolise skrev 2011-12-07 12:30:33 följande:

här är den fixade bilden föresten.
    är det smalt eller brett .. för jag ser ju det 
  • sweasmamma
    Jolise skrev 2011-12-07 12:52:44 följande:
    det var brett, men sen försvann det efter typ 30 minuter.. :-/
    ja men det gör inget bara du läste av det inom sin tid ... 
  • sweasmamma
    Jolise skrev 2011-12-07 13:06:33 följande:
    ja det gjorde jag..
    men det är inte ett spökstreck då? jag har ju gått över BIM så långt, så det känns liksom som om det borde vara starkare om det är possitivt. eller vad tror du/ni?
    ja jo klart man tycker det skulle vara starkare men en del är ju låghormonade ... i annat fall så kontakta en bm=)
  • sweasmamma
    Cyberetta skrev 2011-12-07 13:34:07 följande:

Hej alla!

JAg har inte hunnit gå igenom alla inlägg här men har lite smått panik...

Testade med clearblue idag och först pustade jag ut eftersom det verklade klart och tydligt negativt men jag vet att från tidigare erfarenhet att det kan komma svaga streck som knappt syns så jag gick till fönstret och kikade i dagsljus. Inget direkt men när jag vinklade testet såg jag något tunnt och svagt, precis som om det skulle kunnat vara en reflektion... Jag var gravid för ett antal år sedan och vet att det skedde på mer eller mindre samma sätt men laddar upp bilden här för att se om någon kan komma med input...

Det var svårt att fånga "strecket" på bild men tittar man noga så ser man det mycket tunna...

Skulle få mens idag men det känns inte som vanligt när den är på G och jag vet att risken finns eftersom jag och min kille råkade vara lite oförsiktiga just precis när vi inte skulle vara det... :-/

Någon som fått såna här typ av streck?? Hjälp....!

Kolla på bilden i lite olika vinklar så ska ni nog se det MYCKET svaga tunna strecket...
    ser ut som spökstreck !!ser tunt ut !! mkt svårt att se på den bilden 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 13:46:33 följande:
    Lindis.. jag har ingen is i magen.. jag har två EMBRYON....säg efter mig EMBYRO...plockade precis ur isen ur min cola... som jag ALLTID får göra på MC Donalds i Norstan (den vid systemet om nån undrar) trots att jag ALLTID beställer utan is  så får jag alltid...med extra mycket.....

Lindis... är det du som jobbar där och ser till att jag får is.. jag vill inte ha is i magen... gillar inte den känslan ha ha ha ha

PS jag har varit vaken sen kl 3 i natt...somnade vid tolv..allt på grund av min jävla katt.. så är det någon som vill ha en fet och pratsjuk katt..han pratar företrädelsevis nattetid eller när han är hungrig (vilket för övrigt är i stort sett jämt)...jag orkar inte med honom..... vi har honom vanligtvis ute på nätterna av just den orsaken men han har blivit en stalker...sätter sig på fönsterblecket och skrapar på rutan och skiker så det hörs över hela nejden.....
    ha ha ha... det låter ju som MIN katt!!!!

testet va neg ja,såg nada
  • sweasmamma
    Cyberetta skrev 2011-12-07 13:34:07 följande:

Hej alla!

JAg har inte hunnit gå igenom alla inlägg här men har lite smått panik...

Testade med clearblue idag och först pustade jag ut eftersom det verklade klart och tydligt negativt men jag vet att från tidigare erfarenhet att det kan komma svaga streck som knappt syns så jag gick till fönstret och kikade i dagsljus. Inget direkt men när jag vinklade testet såg jag något tunnt och svagt, precis som om det skulle kunnat vara en reflektion... Jag var gravid för ett antal år sedan och vet att det skedde på mer eller mindre samma sätt men laddar upp bilden här för att se om någon kan komma med input...

Det var svårt att fånga "strecket" på bild men tittar man noga så ser man det mycket tunna...

Skulle få mens idag men det känns inte som vanligt när den är på G och jag vet att risken finns eftersom jag och min kille råkade vara lite oförsiktiga just precis när vi inte skulle vara det... :-/

Någon som fått såna här typ av streck?? Hjälp....!

Kolla på bilden i lite olika vinklar så ska ni nog se det MYCKET svaga tunna strecket...
    och vill ni verkligen inte ha barn så kanske ni inte ska vara "oförsiktiga" =) det ligger ju på erat ansvar =)
  • sweasmamma
    Cyberetta skrev 2011-12-07 13:54:50 följande:
    Okej, tack... ja om det var svårt att se i verkligheten så mycket svårare på bilden... Men vad betyder det? Att jag kan pusta ut? Har inte hört talas om "spökstreck" förr och vet inte riktigt vad det innebär... :-/
    är strecket trådsmalt?? eller brett som "minus"strecket ??
  • sweasmamma
    Cyberetta skrev 2011-12-07 14:02:30 följande:
    är det trådsmalt?? då är det nog spök! det är när färgen drar förbi och fastnar! kolla i mitt galleri,forumbilder.där har jag bild på 2 spökstreck 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester