• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

och jag började ju blöda idag ..grr!! har binda och där är bara pyttelite brunt som kommit på 3 timmar,kommer dock mer ljusrött när jag torkar mig,inte mkt men ändå .. URSÄKTA ÄCKELDETALJER!!!

• sweasmamma
    Jolise skrev 2011-12-08 10:36:33 följande:
    tråkigt pumann Rynkar på näsan samma här, började komma lite límorse, så det drar väl på i vanlig ordning fram på dagen.. så det var nog bara ett spökstreck som jag visade här igår Rynkar på näsan 
    man blir ju sååå ledsen !!!!!!! jag får ALLTID på dag 24 på em men idabg idmag 23 morgon som kom skiten 
  • sweasmamma
    Jessicaervasti skrev 2011-12-08 10:38:28 följande:
    Och den kom för tidigt?? Känns det som du har fått mens eller?? Om du förstår hur jag menar=)
    alltså ingen mensvärk ALLS!!!inte ont i ryggslutet som jag brukar,hugger lite vä sida 
  • sweasmamma
    Jessicaervasti skrev 2011-12-08 10:42:17 följande:
    Va konstigt...Kanske inte är mens ialla fall....
    jo måste det nästan vara .. testade ju neg på bim-3.... idag är nog äl+12 el 13
  • sweasmamma
    Jessicaervasti skrev 2011-12-08 10:44:33 följande:
    Oki, men alla får ju inte plus på BIM-3 heller=)
    Men vänta och se om den kommer igång som vanligt annars kanske det är nåt annat....
    mmm jo... det borde komma igång snart då ,vatt ute och gått men inte fått flöde än,jag har aldrig spottings heller
  • sweasmamma
    minstörstalycka skrev 2011-12-08 11:11:02 följande:
    Vi någon förklara för mig ? jag plussade ju förra veckan. Men nu får jag inga pluss mer. Ingen mens, inge pluss förutom på ältesterna. Vad är detta?
    Är jag inte gravid eller vad spelar mig ett spratt ?:O
    oj va konstigt .. testat digitalt??
  • sweasmamma
    minstörstalycka skrev 2011-12-08 11:28:39 följande:
    Ja jag testade ett digitalt förra veckan och fick fint plus, idag skulle jag prova med veckoidikator och fick inte gravid, testade andra test och inte en tillstymelse till pluss.

Men om jag nu inte är gravid, var håller min mens hus? Någon som sett den ?
    och du har fått plus förra veckan,och ingen blödning?? konstigt !! ring bm 
  • sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2011-12-08 11:25:07 följande:
    dom hade tyvärr inte tid för mig idag...
    får snällt vänta till på måndag...

hmm aja...
    vadå?? men om du har ont får du ju åka in akut,men dom ser ju inget så tidigt så dom kommer ändå säga att du får komma tillbaka =( KRAM 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester