• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här är otrixad

• Helenmedh
    Tess26 skrev 2012-08-11 15:44:26 följande:
    SNÄLLA! Kan nån smart svara mig på en sak. 
    Om man fick missfall för 5 veckor sen, om man gör ett digitalt test från clearblue då efter 6 veckor,vad borde det visa då? (alla symptom på graviditet försvann direkt,brösten skrumpnade ihop på några dagar). Nån här som känner att dom vågar gissa?
    Det kan visa precis vad som helst.. Hormoner efter mitt mf satt kvar i 8-9 veckor.. Utan gravsymtom..
  • Helenmedh

Isflikkan: ja det syns irl också.. Jag vet faktiskt inte.. Allt från äl+7 till äl+11.. Vet inte alls när jag hade äl... Mensen är dock beräknad till den 19:de..

• Helenmedh

Slemmis: jag tycker om dig ändå! *åsså en sån där sol som är så söt som jag inte vet hur man Får till*

• Helenmedh

Mammelie: kan inte, är på jobbet men ska rusa hem sen och se om det inte är för bra för att vara sant

• Helenmedh

Mammelie: den är så söt:)

Men ni, för att återgå till "typ" ämnet.. Jag har nu under två dagar haft förbannat ont i mellangärdet, solar plexus ungefär fast lite längre ner. Igår låg jag och skrek i fosterställning och maken tyckte vi skulle åka in akut. Men efter varm mjölk och en vetekudde så släppte det.. Idag har jag inte lika ont men det är en molande känsla.. Kommer ihåg att jag hade så när jag väntade sonen men det var dagen före bim.. Inte såhär tidigt.

Är orolig för att det är magkatarr.. Eller är det någon annan som haft lika ca en vecka innan bim?

• Helenmedh

Mammelie: ja kag har också haft det,, jag trodde jag hade det med sonen men bm sa att det var helt normalt men denna känsla då., men ja, känns fortfarande för tidigt med det symtomet..?

• Helenmedh
    3 barns mamma84 skrev 2012-08-11 23:22:57 följande:
    Nu vet jag vad detta berodde på JO mens
    Gråterjag kände på tappen och känner att den e fortfarande stängd tar ut min finger o får ut mini mini klump rött breder den och ser att det är blod .
    Så nu fram med bindan o bara gå o lägga sig efter mens tabletterna  

Neeej.. Jag är hemskt ledsen! Kram på dig! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester