Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Här är otrixad
Här är otrixad
Isflikkan: ja det syns irl också.. Jag vet faktiskt inte.. Allt från äl+7 till äl+11.. Vet inte alls när jag hade äl... Mensen är dock beräknad till den 19:de..
Mysmamman: grattis!!
Slemmis: jag tycker om dig ändå! *åsså en sån där sol som är så söt som jag inte vet hur man Får till*
Mammelie: kan inte, är på jobbet men ska rusa hem sen och se om det inte är för bra för att vara sant
Mammelie: den är så söt:)
Men ni, för att återgå till "typ" ämnet.. Jag har nu under två dagar haft förbannat ont i mellangärdet, solar plexus ungefär fast lite längre ner. Igår låg jag och skrek i fosterställning och maken tyckte vi skulle åka in akut. Men efter varm mjölk och en vetekudde så släppte det.. Idag har jag inte lika ont men det är en molande känsla.. Kommer ihåg att jag hade så när jag väntade sonen men det var dagen före bim.. Inte såhär tidigt.
Är orolig för att det är magkatarr.. Eller är det någon annan som haft lika ca en vecka innan bim?
Mammelie: ja kag har också haft det,, jag trodde jag hade det med sonen men bm sa att det var helt normalt men denna känsla då., men ja, känns fortfarande för tidigt med det symtomet..?
Detta blir ju bara konstigare och konstigare..