• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Viochdu: va go du är! :D men jag kan ju inte vara gravid? Hur skulle jag kunna vara det nu efter alla månader?! Jag ska ju för tusan spola äggledare och allt.. Oj..

• Helenmedh

Isflikkan: jag var ju så jäkla dum.. Pratade med maken i telefon och vips slänger jag ur mig: hörru, jag tror jag är gravid.
    Han blev helt tyst och nästan viskade fram: skojar du nu?

Haha därför ville jag ha lite som svart på vitt när han kommer hem ikväll. Känns liksom taskigt att visa honom det där ybersvaga testet. Då kommer han säga: äh, det där är ingenting.. Och bli besviken..

• Helenmedh

Okej okej! Ska ta hunden och springa till apoteket nu innan maken kommer hem! Kissade på lunchen, kl 12, drack två glas mjölk och ett halvt glas vatten.. Kan jag testa när jag köpt om typ en halvtimme?

• Helenmedh

Jag kan fan inte fatta det! Tror att jag svimmade en skvätt...! Sprang in till min fyraåring och kramade honom som han nästan knäcktes på mitten, han stirrade och frågade: Men mamma vad tar du dig till?!

Haha! Längtar till maken kommer hem!! 
  • Helenmedh

Åh tack allihopa! Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen nu.. Hahah.. Tror jag är i chock faktiskt.. 

Alla ni är för underbara <3  

• Helenmedh

Tack alla ni som grattat! Betyder verkligen supermycket! Har följt dom flesta här genom alla tider och blir alltid lika glad när någon plussar! Idag var det min tur och jag är så glad!

Trixxy: nja ingen speciell skillnad på symtom. Trodde ju att jag fått magkatarr iofs men nu vet jag inte om det "bara" var ett symtom..
    Kanske att jag visste på nåt konstigt vis. Kände det i kroppen liksom. Magen är svullen och trötthet.. Känner mig nästan sjuk.

• Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-08-14 20:43:02 följande:
    Viochdu: men hur vet du att det är spök?

Helenmedh; jag har också "magkatarrkänsla", men det kanske det inte är då?
    Nej jag har ingen aning, hoppas ju såklart på symtom  
    Hade lika med pojken men då kom det inte fören dagen innan bim.. Låg i fosterställning och skrek för två dagar sedan.. Trodde på riktigt att det var magkatarr men nu är det borta.. Nu är det liksom mer som en molande känsla i livmodern.. 
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-08-14 21:48:09 följande:
    Helen: men magkatarr sitter ju högst upp i magen? Jag har sug där och jättebubbliga och ibland när jag ätit ömma tarmar. Som om de jobbar för sakta och får en chock när maten kommer..
    Ja precis, det var där jag hade som ondast häromdagen. Typ solar plexus.. Tryckte jag där med fingrarna så ömmade allt och precis som du skriver så var det liksom ett sug och bubblande..

Det jag menade var att nu har värken liksom flyttat ner sig till livmodern fast mer som molande värk.. Haha vad rörig jag låter :P   
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester