• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lindason skrev 2012-08-14 22:12:41 följande:
    du ska inte testa med digitalt fören efter bim
    Oj.. Nu blir jag förvirrad.. Kan det visa fel då?
  • Helenmedh

Haha okej,mycket orosmoment nu kan jag säga! :P 
    Det var liksom så självklart skrivet av Lindason att man inte ska testa innan bim..

Äh, nu tar jag min trötta och ängsliga hjärna och kryper ner. Förväntar mig plus av dig imorgon Knasten! 
    Ja och alla andra också självfallet! 

• Helenmedh
    Ankena skrev 2012-08-14 22:35:42 följande:
    Jag börjar bli lätt desperat och har legat o grinat i soffan som ett ban nu å jag vet inte vad jag ska ta mig till. Den kostar ju en del, men det kanske kan vara värt det..
    Jag håller mina tummar för dig och känner med dig! 

Ville bara skriva det..  
  • Helenmedh

Nu kommer jag inte ihåg vem so skrev i mina symtom. Kanske var trixxy?

Ajja, nåt jag inte tänkt på som symtom är att jag svettas kopiöst.. Alltså kam nästan tänka mig hur det är i klimakteriet. Det kommer som väger och blir alldeles blöt.. Haha

• Helenmedh
    mammelie1891 skrev 2012-08-15 10:36:25 följande:
    aa, som lotion kanske.. är på Äl + 12 idag. Har aldrig haft såna flytningar förut, gravid eller inte gravid.. Obestämd
    Har jag haft mycket av nu innan jag plussade..Började på äl+3. Så jäkla äckligt att känna det i trosorna.. Uäääck. 

Hoppas ju såklart på ett tecken för dig! 
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-08-15 11:27:21 följande:
    Köpt digitalt nu, tar det beroende på vad mitt sista cb visar!!
    Jaaa! Håller tummarna stenhårt!
  • Helenmedh
    sariiparii skrev 2012-08-15 12:43:32 följande:
    Hej!
    Idag har jag BIM och lägger nu upp en helt otrixad bild på mitt test. Vad säger ni? :)

Jag säger grattis! Sådär såg mitt ut igår och tog ett digitalt som visade Gravid  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester