• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

swallow the big moon skrev 2012-08-13 00:05:48 följande:
    här kommer en otrixad bild, syns dock väldigt svagt om man vinklar skärmen??

Tyvärr, ser ingenting:/
  • Helenmedh

MOrgonens test, efter 3 koppar kaffe.. Det tidigaste jag kan vara på är äl+8.. Ser någon något? Första är otrixat och andra har jag dragit på skuggläge..

• Helenmedh
    viochdu skrev 2012-08-13 10:30:10 följande:
    Jag ser på det trixade. Men det är ju svårt. Man tycker ju att det blir starkare.
    och det är ju tidigt att testa.. Men nu har du ju haft streck länge ju???
    Jo.. Två dagar .. Men är ju sex dagar kvar till bim så jag får leva på hoppet
  • Helenmedh

Mammatill, kravmärkt och ellaaa: grattis! Alla är ju positiva!

Gud vad jag längtar nu till ett eget positivt! Hoppas denna månad, försök nummer 14, är våran lyckomånad!

• Helenmedh
    ulricaz skrev 2012-08-13 16:50:10 följande:
    Alltså inte en enda kommentar på mina test. Har denna tråden blivit klubben för inbördes beundran eller?

Inte någon större vitts att posta här om man inte tillhör "innegänget"

Gråter
    Känner av det där också, trots att jag varit i tråden sen starten :/ Men men..Ska leta upp dina test och analysera åt dig! Har varit på jobbet så har inte sett så bra på mobilen
  • Helenmedh
    ulricaz skrev 2012-08-13 17:23:21 följande:
    Är kanske inget på mina. Tack för att ni kollade iaf:) Är på äl+8 idag.
    Samma som mig då! Mååånga dagar kvar ju ;) 
  • Helenmedh

Men ni! Inbillar jag mig totalt nu? Tycker mig se ett svaaaagt rosa streck?! sett skuggor förr men detta känns "mer".. Otrixat och svårt att få på bild. Andra är morgonens och kvällens med skuggläge

Haha, gud vad dåligt det syntes nu på bild...

• Helenmedh
    skumbanan skrev 2012-08-13 23:04:38 följande:
    Helene: byt bort testlagrets. Det är skittester om man vill testa tidigt.
    Jo jag vet.. Men hade bara dessa hemma som jag fick förra månaden som kompensation.. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester