• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja här kom mensen igång med buller och bång!! jag satt och funderade och tänkte..ska jag skratta eller gråta?? jag väljer att skratta!!! det blir min tur någongång framöver!!!

Jag är glad för det jag har och ska inte vara ledsen över vad jag saknar,det kommer när det kommer=)

PEPP PEPP till alla underbara{#emotions_dlg.flower} 

• sweasmamma
    Lindis1974 skrev 2011-12-09 08:44:33 följande:
    Bra inställning Pumann. Det ger sig för eller senare. För oss har det tagit snart 4 år ett missfall , ett utomkveds , ett sent avbrytande pga kromosomfel. Tre IVF försök. Nu gravid i v 20. Mellanåt vill man bara dra något gammalt över sig men jag försökte hela tiden att vara positiv. Man mår bättre då :)
    jaa absolut,vi har "bara" försökt i 5 månader MEN vi har en underbar dotter,vi har en fantastiskt fin lgh,ska kolla hus imorgon och jag har fantastiska vänner och familj,bra jobb och en underbar make!! Vi kommer bli gravida!!! =) men det får ta den tid det tar 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-09 08:46:44 följande:
    Vi får peppa varann o försöka på nytt =)

Pepp pepp!!!!
  • sweasmamma
    Lindis1974 skrev 2011-12-09 08:47:51 följande:
    Åh spännande med hus :) lycka till med allt
    tack .. ska kolla imorgon =) får se hur det blir 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 09:13:51 följande:
    Pumann.. spännande.. vi köpte hus förra året i november, men vi hade letat i över 2 år. Vi är dels ganska kräsna pga sambon sitter i rullstol så vi hade lite krav så som enplans, vidbyggt garage och inte för smala dörrar och sånt.

Sen ville vi bo enskilt/avskiljt, villaområde var uteslutet, och så hade vi ju en budget att hålla...och så var jag inte beredd att flytta in i något som var i behov av akut renovering utan det skulle vara fullt beboeligt direkt...

Sen hittade vi ju detta..som egentligen låg lite för långt bort från Göteborg (där sambon jobbar och jag pluggar) vi hade en smärtgräns på 45 min, nu tar det en dryg timma men med de nya lederna som byggs de närmaste åren så sparar vi lite iaf.

Köp inte första bästa utan ta er tid och titta, drömhuset dyker upp fler gånger, jag lovar
    vi har kollat ett år ca!! just nu funderar vi på att hyra tills vi hittar drömhuset . mannen är från Göteborg och vill gärna flytta dig så vi avvaktar . men just nu kollar vi hyra=)
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2011-12-09 09:57:20 följande:
    vi har kollat ett år ca!! just nu funderar vi på att hyra tills vi hittar drömhuset . mannen är från Göteborg och vill gärna flytta dig så vi avvaktar . men just nu kollar vi hyra=)
    dit ska det stå
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-09 10:47:16 följande:
    men jag har bara kasetterna hemma från testlagret. vet inte när de kan visa nått tidigast
    ANALYSERATRÅD!!! testaSkrattande
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 11:21:23 följande:
    Var på toa precis och roade mig med att kolla på testet från i morse... och nu syns en yttepytte svag rosa linje..samma bredd som kontrollstrecket.. MEN det är ju flera timmar "för sent"

Och sen upptäcker jag att jag blöder när jag torkar mig....

Känns jävligt tungt nu, som grädden på moset fick jag mail från en lärare att jag kört OMTENTAN i ekonomi... en skitsvår tenta som jag var säker på att jag klarat nu när jag gjorde omtentan men inte ens det...EN jävla poäng från godkänt... troligtvis inte gravid (känner av mensvärk också)....skitjul det blir
    men nej!!!! =( kan det inte vara nidis då,eller får man inte det när man gör ivf?? 

stor kram  
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 11:43:56 följande:
    nästa bild..ser att det syns jättedåligt på bilderna.. men det finns ett streck där...fast det kom ju för sent..

gick på toa igen... det är inte så att det kommer blod... först var det lite rött på pappret.. nu är det lite bruna flytningar...blandat med rester av progesteronet.. (vita klumpar..urrrk)..men jag har nog ändå gett upp...blir nog ingen julklappsbebis här
    ja men visst ser man!! som sagt ,ta ett nytt imorgon och jag talar nog för ALLA här när jag säger att vi håller tummarna så hårt att dom nästan ramlar av {#emotions_dlg.flower}
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-09 11:43:03 följande:

mina var så negativa som de kunde bli
    men du är ju bara på äl+8.. herregud,lååång tid kvar att plussa på..längre för migTungan ute börjar redan planera äl-testandet och jag har precis börjat blöda!!

HEJA HEJA =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester