• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-22 08:57:50 följande:
    alltså jag tycker mig ju se nåt nu i ljuset .... men inget självklart .. borde det inte synas mer??

är i gbg,hemma i lund runt 3 då lägger jag in för jag har ingen sladd med till kameran =) men jag återkommer=)

ska lusläsa efter ditt inlägg sen i eftermiddag då. jag ska ha dop idag o kommer inte vara inne senare förens ikväll
  • alexander2011
    gullan83 skrev 2012-01-22 09:03:03 följande:
    okej ja hade en blödning förra veckan så för mig är detta helt nytt har aldrig haft så här ont i bröstet innan.

håller med puman. om du har ont och inte har det annars och om du hade en blödning förra veckan så kan det varit en nidis. har du testat nått än?
  • alexander2011

bim-7 imorgon. orkar man vänta några dagar till ;)

• alexander2011

puman :) ja ser oxå :) åhh kan dagarna gå lute fortare...sitter ju som på nålar hihihi

• alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-22 18:35:30 följande:
    Haft mens med rött i 2 dgr. Idag knappt nått o bara brunt. Kort mens...

så hade jag med sist gång
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-22 18:36:35 följande:
    åååhhh ser du med=) jag ska ta imorgon bitti igen =)
    ja det ser brett ut men inte nått skarpt tydligt sträck utan mer en skugga...ska du ta ett cb imorgon med eller hur gör du?
  • alexander2011

jennie: man ser bra på de korten du tog o jag hoppas de blir starkare inom några dagar, ser väldigt lovande ut

• alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-01-22 18:58:16 följande:
    Fasen vad kul! Då har vi bim samtidigt  
    Alltså själv sitter jag och funderar på att ta ett test bara för att :P Så himla otålig

ska jag kanske oxå göra det :) eller hihi men var på toa för inte så längesen. måste tyvärr låta nån timme till gå ialla fall
  • alexander2011

varför står det ex såhär när folk kommenterar det jag ahr skrivit???

X skrev 2012-01-22 18:48:09 följande: (signaturer i citat är dolda tills vidare)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester