Inlägg från: alexander2011
|
-
-
ingen som vill?
-
se där ja nått väldigt svagt, hoppas hoppas denna gången då
-
tack :)
-
sweasmamma skrev 2012-01-25 19:40:43 följande:håller tummarna!! min kropp spelar mig ett spratt... jag har mensvärk så mensen kommer nog INATT .bröstvårtorna större och brösten typ varma....mår konstigt bara !! nä,hädanefter ska jag inte tro som jag gjort nu =)
tack, jag håller tummarna fortfarande stenhårt för dig. tycer om brösten känns så på dig så kan det ju vara nått men kanske lite tidigt.peppar peppar att mensen kommer. ta ett test annars imorgon med morgonurin igen -
angie91 skrev 2012-01-25 19:44:34 följande:
åhh jag vill så gärna tro att det kan vara nått men sen förra månaden känner man sig lite blåst. -
jennie: ser bra ut :) måste vara nått
-
sweasmamma skrev 2012-01-25 19:52:12 följande:japp gör det om mensen inte kommit inatt.. brukar få den samma tid,kl 04 dag 23-24 =) snacka om en klocka! men nu käner jag av mensvärken ..börja äta borago imorgon=)
ät inte borago förens mensen har kommit om den kommer men det hoppas vi INTE på..nu får det bli din tur -
Gummsan skrev 2012-01-25 19:52:20 följande:Jennie: nu är det starkare än i morse iaf. Tror du ska köra test kvällstid.
Alexander2011: Ser något väldigt svagt.
kan ju alltid hoppas på att det är nått..5 dagar kvar till bim -
sweasmamma skrev 2012-01-25 19:54:54 följande:=) nä första mensdagen va??2 ggr om dagen ?
japp, har för mig att det var så. ångrar att jag gav bort typ 50 äl tester o 20 gravtester + några omgångar rosenrot o borego till min vännina när jag blev gravid :S men men haha