• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nelliepop: lycka till Solig

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-01-26 08:59:07 följande:
    Tjejer med plus!!!
    Först testar vi som galningar och analyserar streck, sen fortsätter det när det är solklart att det flyttat in någon. Detta för att utesluta att mf etc är på gång. Jag tycker det känns som att man drar det liiiiite för långt då. Syftet med tråden va väl att analysera gravtester och inte att sen fortsätta analysera för att se om mf är på gång.

Kom igen nu, när plusset väl är där NJUT istället för att spilla dyrbara minuter och huvudbry på att fundera på om "det ska gå vägen".

Sorry för mitt långa inlägg, tycker bara det är synd när det "spårar ur" åt andra hållet
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-26 09:03:04 följande:
    har inte kvar det nu ...äh,man greppar halmstrån bara =)

näää hmm ser nån liten skugga länst ner där sträcket ska vara men det är jätte svårt o se :( om du har bim idag...ta ett test till men inte cb
  • alexander2011

tog ett test idag.bim-4..såg en svag skugga igår.var lite hoppfull men nu ingenting.bilder kommer snart

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-26 09:05:55 följande:
    ja njeee..... tror jag får lägga av nu =) inväntar mensen sen ska jag äta borago och INTE testa såå tidigt nästa gång =)

styrkekram Hjärta kommer inte mensen om några dagar.ta ett test då ist. det är lättare sagt än gjort. vet ju själv. en vill ju så gärna. tror inte det är nått denna gången för mig heller Obestämd
  • alexander2011

dagens

gårdagens

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-26 09:10:04 följande:
    du har ett par dagar kvar ! dont give up on hope=)

man blir såå nerslagen och tänker.."är det aldrig vår tur"??ledsen idag men det går över 

jo iofs men känner av mensvärken så tant röd kommer säkert på besök inom kort. kanske tidigare denna gången

eller hur :S jag vet att jag inte har rätt till det eftersom jag redan har en liten sen innan men tyvärr blir de så ialla fall. nä nästa månad ska jag försöka skjuta tankarna mer åt sidan
  • alexander2011

sweasmamma: ser oxå på din bild längst ner o du har ändå ganska starkt äl test vilket är lite konstigt

• alexander2011
    ellabella04 skrev 2012-01-26 09:44:53 följande:
    Brukar vara in här på tråden ibland för att bara kika lite;) Är själv gravid i vecka 25+3 (fjärde barnet) och det känns som igår jag själv kissade och testade med dessa grav och äl-test. Nu råkade det sig så att jag hittade ett gäng närmare bestämt 40 äl-test oc 23 gravtest i min garderob. Tänkte att detta var rätt forum att försöka sälja bort dem på. Ngn som vill ha?

jag kan köpa det av dig. vad vill du ha :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-26 09:44:59 följande:
    alexander2011! ser inget =( men du har väl 4 dagar kvar va??

japp 4 dagar
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester