• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-25 20:07:54 följande:
    någon som har vita krämiga,alltså dötjacka flytningar innan mens??

har haft vita någon gång men detta är tjockt alltså..börjar tro det är nåt allvarligt fel på mig  

ingen fara. så har jag oxå haft. tjocka vita flytningar har man då man inte är fertil längre vad jag fattade det som
  • alexander2011
    Gummsan skrev 2012-01-25 20:11:53 följande:
    Sweasmamma: Låter som svamp

har sj haft svamp o då skulle det klia rejält..tror inte det är svamp
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-25 20:17:23 följande:
    nej inte svamp!!=) det har jag haft många ggr,sist för ett par v sen !! men då blir mina flytningar helt annorlunda samt kliar som tusan ... kanske är mensen ....att det ändras gång från gång 
    kan vara så
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-25 21:20:31 följande:
    Hej tjejer, 
    Efter jobbet blev det gymmet och sen lagat mat o ätit men nu är jag här Glad
    Läser sida för sida och gör ett inlägg där jag kommenterar er så om någon redan fått ett svar på något jag flera timmar efter svarar på så sorry Obestämd

Gumman, vet hur det känns och det är förjävligt! Stor kram Hjärta

Åh nej, kram!

Hej, jag har alltid såna flytningar 3-4 dgr innan mensen. Hoppas det inte är samma för dig utan att det är bra!

Hej! Ser väldigt bra ut, grattis!

@Alexander2011
    Ser tyvärr ingenting gumman, bim?

@Jennie - man ser, när var det nu bim igen?
    Kram tjejer!
    har inte bim förens måndag
  • alexander2011
    Nelliepop skrev 2012-01-25 21:18:44 följande:
    Måste få klaga... AJAJAJAJAJAJ

Har ju en dålig och operared rygg .. Opererades för 3 årsen.. Smärtan avtog lite och ryggskotten försvann. Idag small det till igen. Kan inte röra mig nu. Har sååå j----a ont... Tror ni det är pga av graviditeten???? Jag som ska in på vul i morgon bitti.. Hur ska jag ta mig upp???  

ajaj vilken vecka är du i?
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-01-25 21:28:25 följande:
    Gah! 

Titta Tror ni det bor en liten boragobebis i magen?!

grattis!!!! helt klart
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-25 21:44:14 följande:
    Aha ok..då finns det massor av dagar kvar!! Glad

Haha tackar Flört
    jadå än finns det hopp :)
  • alexander2011
    Svartvinbär skrev 2012-01-25 23:17:08 följande:
    Önskar alla lycka till med både test och om ni fått plus:)
    Men en lite fråga, fick positivt idag med CB nu när testen torkat är det nästan negativa ser ut som spöksteck (tror jag efter att ha läst en massa här på  FL)
    Ska jag se testen som positiva eller negativa då?
    Eller är det bara testa igen? 
    testa igen. de ska vara lika breda ialla fall. nån bild på testerna?
  • alexander2011

gummsan: håller med ovanstående. oroa dig inte, avvakta några dagar med att testa så lovar jag att det blir starkare. jag tycker den understa är lite lite starkare.

sweasmamma. jättesvårt att se med den mörka underlaget.kan du lägga nått ljusaren under testet?  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester