• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-26 09:02:45 följande:
    Tjejer..
    Sorry om jag trampar någon på tårna nu men jag tycker att vi ska va lite försiktiga med att säga att mens kan va genombrottsblödning och att man kan va gravid trots mens. ABSOLUT kan man det men det är ovanligt... Menar bara att det redan är en tuff smäll när mensen kommer att då dras upp i hoppet igen för att sen åka ännu längre ner kan ta ganska hårt.

Bara min åsikt... Nån som förstår hur jag menar?
    Enig fullt ut!
  • Hoppas 2012
    alexander2011 skrev 2012-03-26 10:16:52 följande:
    jo..jag har fått mig en tankeställare denna månaden o ska ha föterna mer på jorden o inte susa iväg i det blå o "tro" att jag är gravid.
    nu kommer jag inte använda äl tester mer häranefter. det är bara stressande som fan 
    Bra där!
    Tror det är bra om alla har den inställningen!
  • Hoppas 2012
    Meeee skrev 2012-03-26 10:58:49 följande:
    Här är en till som struntar i ältesten nästa gång. Har 4 kvar som jag kan ta. Men annars struntar jag i de. Har ju lite koll på när äl är ändå, eftersom jag får ont.

Tar det sig nästa gång blir BF 1 jan 2013 haha.... Snacka om att man inte vill få för tidigt då
    Haha bra där, tar det sig för oss så blir det 23/12...hm... =)
  • Hoppas 2012
    AnnaCarolina skrev 2012-03-26 11:33:26 följande:
    Okej, jag ska köpa mig ett CB och hoppas på det bästa. Vill så gärna denna gången och hoppas du har rätt :)
    Finns bara et sätt att få reda på det :)
    Ser fram emot nytt test hihi
  • Hoppas 2012
    Helenmedh skrev 2012-03-26 13:55:43 följande:
    Åh jag vill berätta för maken men vill att drt blir starkare först för han brukar aldrig se nåt -,-

Men han kommer märka, han tycker till och med att jag verkar skum på sms :P vad tycker ni? Berätta eller vänta några dagar?
    Berätta =)
  • Hoppas 2012
    Radioactiive skrev 2012-03-26 14:14:46 följande:
    Vart på inskrivning idag känns overkligt men så bra Glad
  • Hoppas 2012

Gokväll tjejer!

Slutspel i hockey så inte haft tid att kolla in här tidigare :)

Grattis till er som fått + idag, härligt!!
    Ni som väntar på bim i dagarna, håller tummarna!

• Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-27 07:37:52 följande:
    förresten... inget tecken på mens än..dvs inga spottings eller någon kraftigare mensvärk...no news is good news är det väl som gäller va?

BIM?? jaaaa.. idag...eller i morgon...eller möjligtvis torsdag....
    Håller tummarna!
  • Hoppas 2012
    Sömntutan skrev 2012-03-27 09:31:11 följande:
    Tänk att jag känner sån panik att bli gravid denna gång. Jag försöker ställa in mig på att det inte kommer att bli ett plus denna månad, men samtidigt vet jag att jag kommer bli så knäckt om det inte blir det. Så jäkla löjligt egentligen då det är första försöket, men denna bebis är sååååå efterlängtad (såklart har mina andra också varit det), då jag velat ha en tredje så länge nu, men min man inte varit redo.
    Kanske ni kan ta ner mig på jorden och få mig att inse att det inte är hela världen om det inte går denna månad..
    Åhhh känner mig så känslosam och nedstämmd idag...sorry!
    Full förståelse för att man längtar ihjäl sig efter sin lilla bebis, och att man hoppas och önskar att det går på första försöket, men det är definitivt inte the end of the world om det inte går första gången Glad Vi hoppas såklart att det går fint första gången för dig, men man ska inte räkna med det på första försöket. men blir det så är det ju bara en underbar bonus att det tog sig fort Glad.

I april är vi inne på försök nr 8 och det börjar bli tröttsamt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester