• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sömntutan skrev 2012-03-27 09:44:15 följande:
    Jag vet att det är många här inne som har kämpat superlänge och jag ville inte med mitt inlägg trampa någon på tårna. Alla har vi våra ups and downs och jag är just nu bara inne i en liten svacka. Jag är snart på banan igen. Men som mini skrev så känns det som att ni är de enda just nu som förstår vad jag menar och det var därför jag skrev.
    Men nu tror jag du missuppfattat mig, jag har inte sagt eller tänkt att du trampat någon på tårna. Jag skrev enbart för att stötta dig, inget annat så tror du har feltolkat.
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-03-27 09:44:00 följande:
    vi lyckades på försök 9 =)

MEN jag är övertygad att det har att göra med att vi bestämt att ta paus! jag tänkte inte på det , och då blev jag ! va såå arg på ALLA som sa, koppla av så kommer det ..grrr..MEN när jag kopplade av sa det bara pang ! 
    Man vet aldrig när det slår till :)
    Kör på känslan denna månaden så vi får väl se vad som sker :)
  • Hoppas 2012
    Sömntutan skrev 2012-03-27 09:57:45 följande:
    Absolut! Jag ville bara förtydliga att det inte var att trama någon som försökt länge på tårna (kanske kunde uppfattas så).
    Uppfattade inte ditt inlägg som något annat än peppande . Haha, blev nog tokigt alltihopa.
    Hjärta
    Bra att du tog det rätt Glad
    Vi hoppas ni fått in en bra träff ! Ser fram emot dina test!
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-03-27 09:58:47 följande:
    Grattis till er alla som fått ett plus...

Jag läser här inne varje dag,men skriver inte så mycket längre. Då jag inte riktigt platsar känner jag... =(

Men lycka till alla som väntar på erat plus....

Kramar      
    Klart du platsar här tjejen!
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-03-27 10:41:59 följande:
    Du har säkert kort stegring.. Kör på nu bara analysera inte så mkt :)
  • Hoppas 2012
    wassan skrev 2012-03-27 13:00:49 följande:
    hej tjejer hur mår ni??

jag vet inte vad som är på tok med mig igår kände jag något varmt plötsligt gick till toa och där såg jag blod dåtänkte jag att de är mens men idag har jag inget??vad ska jag göra?? 
    När är bim?
  • Hoppas 2012
    Niicesara skrev 2012-03-27 16:12:01 följande:
    Vilken diskussion här blev inne. :(

Och jag kan inte låta bli att reagera.

För oss som försökt i mer än 4 år så kan jag säga att vi vet vad vi ger oss in på. Även om vi inte har barn sedan innan så vet vi vad det innebär. Vi vet att det kommer bli många sömnlösa nätter, barnet/barnen kommer bli sjuka, det kostar mer än om man bara är 2 etc.
    Och jag resonerar som så att om alla andra klarar det så gör vi också det. :)
    Visst, jag blir arg på dom som skaffar barn för att tex rädda ett förhållande eller "bara för att".
    Jag är arbetslös och har bara haft timanställningar i 2 år så jag vet att min föräldrapenning inte kommer bli stor. Men vi har levt med extremt lite pengar och även om det kostar att ha barn så vet jag att vi kommer klara det.
    Och en sak till - Vi som försöker skaffa barn vill inte höra om hur man måste tänka sig för, jag tror att vi alla redan har gjort det. Eller hur jobbigt det är osv. Denna tråden handlar ju trots allt om att vilja bli gravid.

Och jag måste hålla med Mini Leonie - måste man göra en lista på för- och nackdelar så finns det tvivel. Och då ska man definitivt vänta med barn tills man inte behöver en lista.

Tar någon illa upp så får det vara så men sanningen är att för att ett barn ska må bra så är det bara kärlek som behövs. Och så länge barnet har tak över huvudet, kläder att bära och en mätt mage så betyder det allt!

Gillar speciellt:
    "Och så länge barnet har tak över huvudet, kläder att bära och en mätt mage så betyder det allt!"

• Hoppas 2012

Jag kan garantera dig att ingen här tycker eller vill få det att låta som du är hjärtlös!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester