• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-28 13:10:15 följande:
    Ingen mens än... men ungefär en gång i halvtimman måste jag gå på dass för då känns det som att den kommer.. men icke..bara flytningar..

Äcklar mig och trycker upp lite papper en bit (inte långt..är orolig att skada nåt) och då BRUKAR det komma lite rosa om mensen är på gång...men NADA... så det verkar inte som att den kommer idag... inte än på en del timmar iaf

NÄR mensen kommer så brukar jag alltid ha spottings (började för något halvår sedan, har aldrig haft det förr) dagen innan, på kvällen så blir det lite bruna flytningar och så kommer den i gång på natten.....så vi får väl se vad som händer under dagen.....

Ingen mensvärk än iaf....
    Hoppas hoppas!!
  • Hoppas 2012
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-28 15:01:01 följande:
    Lite bitter är jag dock över att hon och hennes kille har haft sex EN gång sedan nyår pga sjukdom osv och prickar rätt. Grrr
    Ja vad är oddsen för det :)
  • Hoppas 2012
    Choccolat skrev 2012-03-28 15:10:20 följande:
    EXPERTHJÄLP TACK!!!!
    En av mina underbara vänner går just nu igenom ivf... Hon tog äl-spruta 17:e mars.. är idag på äl+9..

Imorse kl 8 tog hon ett blankt test...    Här är bild:

Idag kl 14 tog hon ett nytt och får plus! Svagt men syns.. Här är bild:  

Kan det stämma???? Vad tror ni?????? Ni som är insatta i ivf... har ni hört liknande historier????????????? 

ÄR SÅ NERVÖÖÖÖS!! Ha ha ha!!!    
    Tycker det syns tydligt på bild nr 2 =)
    Trixxy skrev 2012-03-28 15:10:26 följande:
    Ser ni nu då? den gråaktiga strecket, nu har jag mörkat bilden.

Ser, men svårt att avgöra färgen...men tycker det ser rosa ut..
  • Hoppas 2012
    Trixxy skrev 2012-03-28 15:16:25 följande:
    och det andra testet. Så nu skall jag inte plåga er med med mina test mer idag.

Du plågar oss inte, roligt att se tester ju :)
    Man ser ju, hur se färgen ut i verkligheten?
  • Hoppas 2012
    gråaktig. men jag har nog förbrukat minst 90 tester från testlagret (inte denna månad dock ). men är bara på bim-9..könner mig negativ, men undrar varför det dyker upp så tydliga gråa streck på testlagret.
    Många dagar kvar då :)
    Men absolut, man ser ju ett svagt streck, men som du säger kanske gråaktig..
  • Hoppas 2012

Gummsan - hoppas allt går bra!
    Lycka till!

Haha roligt AG11 om det tar sig med datumen, kanske ödet :)

• Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-03-29 07:30:35 följande:
    Dom hittade inget fel. Grodan låg där och kickade för fullt. 
    Dom tror att det är mina tarmar som är så ömma att det
    är därför jag har as ont i mage och rygg. Dom skickade
    urinodling med för det visade något...

Har tredje dagen rökfri idag. Får se hur det går denna gången.
    Klarade att hålla upp i två år sist........ 
    Skönt att höra att allt var bra! Nu får du ta hand om dig och lill*n
  • Hoppas 2012

kissade på stickan nyss... Apotekets..vad tror ni? spökstreck eller är jag gravid :)
    Grattis!
  • Hoppas 2012
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-29 14:45:05 följande:
    Hur mår alla i tråden då?

Jag sitter just nu och läser Folkhälsorapport 2009 och måste bara säga det att alla lågutbildade är det mer eller mindre kört för :-O 
    Bortsett från bröstcancer så drabbar allt annat skit vad gäller hälsa i största utsträckning lågutbildade, hos båda könen.
    Tänk så mycket man lär sig.  
    Eh det var bland det värsta jag hört...?!
  • Hoppas 2012
    c89 skrev 2012-03-29 15:14:49 följande:
    meh hallå?! hon läser folkhälsorapport. kan det inte vara så att hon skriver ironiskt för att det står i folkhälsorapporten att bl.a bröstcancer främst drabbar lågutbildade?! inte att hon säger det.
    Så kan det definitivt vara, men just när det skrivs på ett sånt sätt sticker det i ögonen på folk och det kan man tänka på.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester