• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Emmsie skrev 2011-12-10 19:18:23 följande:
    sweasmamma skrev 2011-12-10 19:12:44 följande:
    ser ut som testlagret !! men jag vet inte =)

här är 3e kvällen på raken jag mår sååå illa =( haft lite hugg i ena bröstet idag ,blöder ff,dock inte mkt så gravid är jag ju inte men ändå konstigt. känner mig liksom febrig också...urk  
    Jepp, det är testlagrets. Köpte ett helt gäng för några månader sedan, så jag kan med gott samvete fortsätta testa några gånger till.
    BRA.. DET GILLAR VI HÄR I TRÅDEN .. oj caps lock =)

det ser bra ut iaf =) fler barn?? 
  • sweasmamma
    Emmsie skrev 2011-12-11 07:48:54 följande:
    Morgonurin den här gången. Tyckte först inte att det verkade starkare än gårdagens eftermiddagsurin, men tyckter nog nu att det är liiiite starkare. Vill ju att det ska gå åt rätt håll.

klart starkare
  • sweasmamma

ha ha.. jag är häääär!!! =) sovit från 17.30,helt färdig och mår illa.. blärk !!

carmat85!lite svårt med trixningen men ..tycker mig ser nåt..

• sweasmamma

carmat85! jag har inte blödit så mkt..kom i torsdags,typ spottings sen i fredags lite rött.. men mer brunt och det röda är rosa-rött vattnigt . och det bruna är som färgade flytningar typ! slutade i lördags så .... mår illa men inge öm i bröst eller liknande

• sweasmamma

GRATTIS TILL ALLA PLUS!!!

jag tog ett test idag ,utesluta grav och såklart NEG !!! kanske inte är min tur än .... nästa gång jag har bim är på nyår.. kanske kan ringa in det nya året med en graviditet =) 

• sweasmamma

grattis till plus!!!!! va rooligt ! många fina julklappar här. carmat!!! jag ser streck !!

vakna nu och släng upp starkare tack  

• sweasmamma

JennyOhlsson.. såå jag har tänkt på dig !! stooor kram till dig !!!

Carmat!Visst är där streck !!woohoooo 

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-13 16:00:52 följande:
    Är nog inte hemma före sex...men jag gar nog inte in på datorn i kväll iaf...
    va???? vrf???hur ska VI hålla oss
  • sweasmamma

en fråga  ,hade ju den konstiga mensen ,tog ett test idag som visade ett ljust plus..nu när tiden är ute ser man liksom något.. kanske en skugga bakom minuset,brett men mkt mkt svagt !!!OM jag hade vatt gravid hade det väl visat STARKT nu!?? eller? ska lägga upp bild

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester