• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jaha .. antagligen ÄL på söndag ,har INTE blivit nåt mys än =( men idag imorgon och söndag kör vi på =) kanske mån också =)

• sweasmamma

gutt slemtorsk!!! =)

Jag kör inte äl test denna gången och ska testa mig bim-1 först... då är det nyårsafton=)

Jag har mått illa som tusan i 7 dagar nu,1 vecka sen jag hade min "mens" ett svaaaaaagt pos och ett neg!mensvärks och hör och häpna... sjukt gasig i magen??? är jag aldrig annars.. undrar om det är magkatarr?!! 

• sweasmamma
    Stinis83 skrev 2011-12-16 09:25:29 följande:
    Vilken gullig gubbe du har Slemtorsk :) Jag är så ledsen att det inte tog sig för er den här gången :( Jag har ju följt dig ett tag här nu även om jag inte skriver lika ofta längre. Men tänk dig glädjen härinne när du väl plussar! Nästan så vi måste dra ihop alla till en fest ;)
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2011-12-16 09:27:25 följande:
    Testade negativt i morse så det är väl kört. ÄL+11 eller BIM-3.
    HALLÅÅÅÅÅÅ!!!! klart det inte är kört!! PEPP PEPP 
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2011-12-16 09:35:13 följande:
    Hihi, känns som det men det är ju så konstigt för jag har ju molvärk till & från som jag inte har annars. Får testa på söndag igen för ikväll ska vi iväg och kommer hem imorrn kväll, lämnar sista testet hemma :)
    he he,ja gör det !!! lycka till =)
  • sweasmamma
    Olfino skrev 2011-12-16 09:44:08 följande:
    Precis som jag då... hade konstig blödning för ja, snart 3veckor sedan, mått illa (men det kan bero på andra saker i mitt liv just nu. Min bror har blivit alvarligt sjuk och genom det mår jag inte så bra!) men som du skrev så testade jag väldigt svagt pos 2VECKOR efter "mens" Och för några dagar sen var ddet bara pos efter testtiden! Så antar att det inte var något, men väldigt skumt! Men vi hoppas på att det tog sig denna gång, tror jag hade ÄL i måndags! Men just nu så är det andra saker som snurrar i huvudet, men självklart skulle ett plus vara skönt!
    håller tummarna för dig !!!! va jobbigt med din bror. stor styrke KRAM till dig 
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-12-17 18:15:08 följande:
    Har jag äl nu tro?

det ser så ut!!! bara på han =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester