• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

får ni speciella äl symtom??

som finnar,illamående,ömma bröst och huvudvärk?? 

• sweasmamma

inte jag heller men efter senaste äl,2 -3 dagar innan bim började jag må sjukt illa!! fick mens som va lite konstig ,mest bruna slemmiga flytningar liite blod! 

hade nog äl igår och mått illa i över 1 v av och till..riktigt illa mående och sjuk huvudvärk som kommer och går. öm i ena bröstet och som sagt ,finnar,i ansiktet och rygger.. har jag aldrig så tänkte om det va äl-symtom? 

• sweasmamma

hmmm konstigt ...

måste vara någon slagt stress då .. fick ju ett mkt svaaaagt plus MEN neg dagen efter med ett annat test  

• sweasmamma

vet inte... eller ser jag i syne..testade ett annat test dagen efter som va neg,annart märke dock !!

jag har liiite värk ibland i magen men inte så mkt,mår sjukt illa och gjort varje dag i 8 dagar ...huvudvärk from hell men inget annat så ...

detta är ju taget bim+2 typ ,blödningen fick jag bim-1 

• sweasmamma

nej tg ett dagen efter .. eller samma dag kommer inte ihåg,annat märke och det va neg.båda va tagna efter jag kissat precis innan OCH druckit massa kaffe ,har inte testat för trodde inte det va nåt men illamåendet spökar ff rejält.. och gråter och blir lätt irriterad men ... ja jag vet inte

• sweasmamma

ja blödningen va liksom...brunakrig som äl flytning,slemmigt liksom!! inget färskt blod direkt ..bara pyttelite när jag torkade mig ,inte i bindan 

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-19 14:12:28 följande:
    puman, du har inge fler test hemma???? =)
    nope!!!!! detta tog jag som sagt förra veckan .. men mitt illamående vill inte ge med sig .. får la köpa ett imorrn )
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester