• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

inga  ÄL test denna månaden .. MEN vi kör på hur äl testen va pos förra gången!! maken är iväg och tar ett par öl,vi har INTE hunnit-orkat mysa någonting =( men hoppas på ikväll och imorrn för äl inträffar nog imorgon 

• sweasmamma

Fyffe! det översta är starkare=)

Diorali! visst ser man ett streck =)

Här är jag INTE glad idag ,maken kom hem 03.30 och va bra full=( sällan han festar så kul för honom MEN inget mys ju ,då har vi idag på oss då jag ska ha äl idag !! sex en gång verkar ju lite sådär,men visst man kan la alltid prova... dock hade jag velat ett par dagar innan under och efter !

• sweasmamma
    Gummsan skrev 2011-12-18 08:56:22 följande:
    Ingen som vill trixa? :-P

Var har slemmis tagit vägen??
    jag kan trixa =)
  • sweasmamma

jag trixar snart,min man har laddat ner nya program och fattar inte huuur dom funkar ,sätter mig vid en annan data =) återkommer

• sweasmamma

slemmis!! VA ROOOLIGT !!!! då får ni en toppenhärlig jul=)

rätt inställning! det ska vara på DITT/ERT sätt

• sweasmamma

jaha.. ÄL antagligen igår och blev inget nupp=( vi somnade tillsammans med dottern!!

gaaaahhhh =( MEN ,för sent att nuppa idag ????eller värt ett försök ? 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2011-12-19 08:40:14 följande:
    Aldrig försent, chansa!!!!!!!
    chanserna är väl inte stora,en gång efter ÄL liksom men ja jo =)

skedde äl igår lunch så har vi ju bara till idag lunch på oss,jag jobbar!! men tänkte smita ifrån men han känner sig såklart sjukt pressad 
  • sweasmamma

ja klart men jag håller mina tummar så hårt att dom har slutat ha blodflöde och är nu halvt döda och blåa =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester