• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sweasmamma: här är jag!! :) skoj att jag är saknad!
    Jag har haft fullt upp med jobbsökande. Igår pajjade varmvatten beredaren så jag har fått åka till föräldrarna och duscha. Nu ska jag sova middag med lillan och sen blir det banken i em.. MEN ikväll är jag ER! Om nån är här!? ;)

Vad kan jag stå till tjänst med? :)

• Knasten83

Hoppas2012: jag hade noll förväntningar på boken. Tänkte, INGET kommer hjälpa mig med att sluta röka! Undrade om jag alltid skulle tänka på cigg så mkt.. Övervägde att fortsätta och ta risken att bli sjuk istället för att ständigt va sugen och inte få lov!
    Så är det dock inte, till slut tänker man knappt på det... Idag skulle det smaka skit om jag tog en, haha!

• Knasten83

Hm... Tappen har varit hård och högt placerad när jag fått mens. Minns inte hur den va när jag va preggo.. :( å

• Knasten83

Helenemedh: jag tycker jag ser en liiiten stegring! Inte oroa dig vännen, det här blir bra, det är hjärnspöken du lider av! ;)

• Knasten83

Hej alla underbara!!!! :))

Äntligen ligger jag i soffan! Underbart!

Sweasmamma: ha skoj nu!! Ska träffa tjejerna imorgon men skippar utgång! Njuuuut!

Hoppas2012: vad säger monitorn idag?

Grattis till alla ljuvliga plus!

• Knasten83

Det dröjer, inte haft äl än. Förra mån hade jag äl dag 16-17, nu är jag på dag 11! Hihi!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester