• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: det finns tid för att det digitala ska visa gravid.  det lilla som krävdes för att det skulle slå över till gravid saknades. Jag tror fortfarande att du är gravid. Vill absolut inte dumförklara dig men du höll det i pinket i lite extra 20 sek. så du inte gjorde som min kompis och trodde det räckte med 5 sek på dom digitala..

-Andra försöket- / ÄL-6-7/9 / BIM 19-20/9 -Vi längtar-
  • viochdu

Okej. nu kommer säkert alla skrika nej gör inte det. Men kan du inte bryta upp testet knasten och ta kort... Kan jämföra med det jag fick på ÄL+8.

• viochdu

FANCYS BILDER SOM HON BAD MIG LÄGGA UPP IGÅR... Ooopps

• viochdu
    Lillagris skrev 2012-09-14 16:56:06 följande:
    Tråkigt knasten men som sagt clear blue borde titta över sina tester som visar så pass tydliga " spökstreck " så man blir osäker på om det är positivt eller ej. Jag fick som sagt precis likadant
    Men Knasten har inte spökstreck. Både streck på cb och TL det är inte spök..

Spök finns inte det är jag övertygad om. Däremot streck en dag för att ngt har fäst i magen och sen släppt kort därefter och hcg för lågt dagen efter för att synas på ett test och sen kommer mensen som vanligt och man blir arg över "spök" streck.

Man får skylla sig själv när man börjar testa som vi gör här inne.. KOmemr säkert få massa olika åsikter om detta. Men det är min åsikt.
  • viochdu
    Lillagris skrev 2012-09-14 17:00:27 följande:
    Då är jag med gravid med andra ord :):)
    Beror ju på vilken dag du är på och om mensen inte dykt upp och om du tagit fler test???

Varför tror du ditt är spök?
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-14 17:03:02 följande:
    Bryter upp och kollar!!
    Ja gör det! Så skickar du till mig så lägger jag dom bredvid varandra!! Trixabild@hotmail.se
  • viochdu

Mitt uppbrutna Gravid 1-2 det understa strecket är det som ska vara starkt för det ska bli 1-2

Knastens: Nu har hon sina upp och ner men ja ni fattar

Sen handlar det om hur starka strecken är. Så du har streck men inte tillräckligt starkt för att det skulle utlösa gravid... Så har jag fattat det som....
  • viochdu

Det strecket som är ensamt måste bli starkt för att det ska visa ngt. Så har jag läst mig till.. och sen när det understa strecket är starkare än kontrollstrecket då blir det 2-3 och sen när det brevid kontrollstrecket är lika starkt blir det 3+

• viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-14 17:15:26 följande:
    Jag tycker mina e ganska lika. Möjligt liiite svagare det som är ensamt
    och det är det som måste bli som mitt för att det ska bli utslag, tydligen för mitt är ju svagt oxå..
  • viochdu

Läs texten under... dom andra bilderna.. Står att det en linje är LÅG känslig och en är HÖG känslig...

Det är det på låg linjen som ska bli stark. Men eftersom du har streck på båda.. Så måste det ju betyda att du är preggo.. Bara att det inte va tillräckligt..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester