• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tess: wiiiieeee tummen upp

• viochdu

Är det ngn som har lite cb vanliga test och slänga ut runt äl+10-11-12?? Vet att man inte kan jämföra men är nyfiken att se hur det varit för er.

Får gravid på digitalt :) MEN cb testen fortsätter vara svaga. Har inte hänt allt för mkt i styrka...

• viochdu
    Yarrow skrev 2012-09-16 00:13:39 följande:
    I mitt galleri finns några vanliga CB . BIM - 4, så äl+11 för mig då ^^
    Tack!
    -Andra försöket- / ÄL-6-7/9 / BIM 19-20/9 -Vi längtar-
  • viochdu

Knasten: nä vi inväntar ingen mens. Vi invätar dagen efter BIM med ett stort GRAVID på det digital.

• viochdu

Meja: tänkte detsamma. Vet att test färgar av sig om man lägger som bredvid varandra.

• viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-16 19:51:41 följande:
    Skulle precis logga in och med glädje berätta att jag inte fått spottings som jag brukar men nu när jag torkade mig efter toa kom det brunt på pappret :(
    :/ men knasten då. Du skulle ju inte få ngn mens bestämde vi ju :( Kram på dig

Själv testade jag min idiot innan med RFSU testa tidigt innan.. Svagaste strecket jag någsin sett dök upp efter 5 min kanske. Dom där testen suger ju verkligen. Jag som lovade mig själv att aldrig mer ta ett sånt.. MEn va fan. Det va ju det enda testet jag hade tillgång till.

Testade igår kväll med CB som jag fick framplockat av mannen. Svagt plus men fortfarande inte mkt starkare. Äl+12 idag då om nu äl va i Tisdagds förra veckan..

I Morgon kommer test från billga tester. (ja jag kommer testa tills jag är helt jefla säker på att min lilla lilla blödning i fredags inte va ett MF...
  • viochdu

igår äl+11 med 1 timmes kiss. (autoförbättring på iphone)

Äl+12

RFSU-testa-tidigt  (tog ur den ur staven då glaset bländade...) Nu bländar lampan ist.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester