• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Till min syster SLUTA skriva om mig på nätet, du är inte så anonym som du tror. Det är oerhört sårande att läsa dina och dina sk nätvänners kommentarer om mig, speciellt eftersom det du har skrivit är DIN sanning och version av det hela och jag har ingen chans att försvara mig !! Du skriver också om mitt liv som om du skulle veta hur mitt liv är, tro mig, mitt liv är inte så perfekt som du gärna vill tro. Jag kommer aldrig att be om ursäkt för jag har ett bra jobb och en bra ekonomi, för vet du vad, det har kostat mig blod, svett och tårar att nå dit !! Släpp offerkoftan och skärp till dig, för annars kommer du förlora ännu en syster. Du är familj och jag kommer älska dig tills jag drar mitt sista andetag, men det betyder inte att jag accepterar vad som helst !! / Lillasyster

• Anonym (FirstCut)

Ali

Du var min första kärlek, men har nu blivit min största sorg.
    Jag älskar dig så det gör ont.
    Jag kan inte sluta tänka på dig och tro mig, jag har försökt.
    Jag lever på hoppet om att vi en dag kommer ses igen.

Du är den enda för mig

• Anonym (enlitengrönsak)

Trodde inte jag skulle fixa det men att prata med dig igen är verkligen avslappnande.
    Jag får se alla de där sidorna som gör att det aldrig skulle kunna bli något på riktigt.

• Anonym

Sms till Gud:

"Tack" snälla Gud för att du låter min man o jag stå utan barn!

"Tack" för att det ALDRIG tar sig.

"Tack" för att du låter alla andra bli gravida, vare sig dom vill eller ej.

"Tack" för att du ser till att sätta så många barn till världen som ändå ingen vill ta hand o som växer upp i katastrof.

"Tack" för att du låter det ske så många graviditeter som ingen vill ha som ändå slutar i abort.

"Tack" för att du låter oss som inget hellre vill stå utan.

"Tack" även för alla andra hårda prövningar jag gått igenom i livet. Prövningar jag fixat och kommer att fortsätta
    o fixa men förstår liksom inte själva poängen med dom.

O du.. "tack" för mitt liv du gav. Verkligen upplyftande...

-Not.

• Anonym (Zid)

till fd bästa vän, älskare och tvillingsjäl:

Jag har valt det här livet nu, och jag är lycklig här. Men min hjärta går i bitar när jag tänker på att du och jag aldrig kommer igen. Ingen favorit i repris, någonsin. Jag önskar ibland att jag fick ta ledigt från mitt riktiga liv, bara för en dag. Ta ditt huvud i mitt knä igen, stryka dig över håret och se hur du småler enkom av att jag är där. Känna dina armar runt mig som kramar så hårt att det nästan gör ont. Låta dig smeka mig över kinden och lyssna till hur lycklig du är att ha mig i ditt liv. Jag kan inte låta bli att undra hur våra liv hade sett ut idag, om jag hade gått till dig den natten. Om jag hade valt dig. Om vi valt varandra. Hade vi varit lyckliga? Hade vi fortfarande hållt ihop?

Jag kommer att leva ett lyckligt liv utan dig. Men ibland saknar jag dig så mycket att jag tror jag skulle ge dig hela min värld, om du bara bad mig. Och det skrämmer mig.

" ..Ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.. "

• likeabaws

...not!

Haha!

Sorligt sms till Gud - men roligt!
    Humorn - bästa överlevnadsgrejen ever!

• Insatt

Till min sambos chef:
    Sluta vara taskig mot min sambo annars ska jag göra slarvsylta av dig.
    M.v.h.  

• Anonym (sssss)

Zid Jag hade kunnat skriva det där meddelandet..känns som om jag skrivit det...precis så det är för mig med :( förutom att jag inte vet eller är inte så säker på att jag kommer leva ett lyckligt liv utan honom... kram

• Anonym (A plus A)

...du sa att du skulle säga till när det var dags, att det inte var hej då än...
    Att jag skulle få chansen att ge dig en sista kram, dra in din doft, se din
    kärlek för mig och visa min för dig...
    Nu har du ändå lämnat mig fastän du lovade mig att det inte var dags än
    och mitt hjärta blöder...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!