• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • sheena82

Du är så fin och mysig. Tycker om att sova med dej, att pussas och kramas. Vill du ses snart igen?

• Anonym

Det enda jag saknar är dina kyssar - allt annat kan jag vara utan. Din lilla egoistiska krake.

• Anonym

Till mitt ex:

"Är så hemskt skönt att slippa leva med dig mer, fast ett rent helsike ibland att jag inte slipper dig mer. Allt som går att missförstå och förstora upp, förstorar du upp, och trots att jag slipper dig på daglig basis, så påverkas jag av din bergochdalbana än. (skit att ha barn ihop!) Är så lättad över att du har en ny tjej, och tacksam att hon får tampas med dig istället.. fast än så länge har ni väl "smekmånad"; fast jag vet att problemen kommer.. Det enda jag kan sakna ibland är sexet, för det var ju ruskigt bra. Men nog f-n måste det finnas killar som är både BRA och SNÄLLA OCH bra i sängen! En SÅN ska jag ha!

Undrar bara när sjutton du ska sluta mucka så förbannat hela tiden, och bara LÄGGA ner. Du förnekar det ju, men du försöker med alla medel att trycka ner och trycka till mig när du kan.. fast det biter ju inte längre.. men det är ändå tröttsamt! Så LÄGG AV!"

• Anonym (alltid du)

Till min mamma: 

Varför tar du inte chansen att ändra på hela situationen när jag ger dej de?
    Vill du att det ska vara såhär för all evighet?
    Varför är du så jäkla envis i detta?
    Förstår du inte att ju mer du går bakom min rygg och pratar med min son, blandar in honom i allt, förstår du inte att det är DU som förlorar på det? ju mer du bråkar, desto mer vet jag att jag gör rätt val (att inte ha nån kontakt med dej) ...
    Förstår inte hur du orkar trakassera mig gång på gång. hur du ens kan vilja trycka ner mig så som du gör.. är du avundsjuk? vad är det frågan om??
    Är jag så hemsk som dotter?
    vad är det jag gjort som e såå fel.. vet ens du?
    jag orkar inte med det här dravlet längre...
    Lämna mig ifred om du inte tänker bli bättre...
    fan! 

• Anonym

Nu är du fri att göra det som du hela tiden pratade om. Varsågod! Hoppas du äntligen blir nöjd.

• Anonym (smittad)

Hej X, du borde gå och testa dig.

• Anonym

Bara ett litet tips! Nej, platonisk kärlek räcker inte för mig och om du bara är det minsta intresserad av mig, så är NU ett bra tillfälle att börja ta egna initiativ. Det är din tur nu! Satsa eller låt mig vara men bestäm dig! Det här börjar bli tråkigt.

• Anonym

Jag är skitsur på dig för att du låter din familj köra med dig och även med mig,
    och när JAG för en gångs skull säger ifrån (det borde du har gjort för länge sen) så försöker du slät över det
    och tar deras parti. Nej jag hade inte en dålig dag när jag sa til din bortskämda respektlösa lillasyrra, som stod och skrek på dig och avbröt oss i en film. Det vet du och jag är jättearg på dig för att du varken står upp för dig själv eller mig. och hittar på ursäkter när du igentligen borde backa upp mig. Jag vill faktiskt inte träffa din familj om de inte respekterar mig. Och kom inte ch gnäll sen när de kör med dig och får dig att må dåligt. det är ditt eget fel. GO get some balls girl! till min kompis.

till min mamma:
    du är världens sämsta morsa och jag hatar det. Jag önskar att jag kunde prata med dig utan att hela tiden bli anklagad och massa annat skit som skaver hål i mig som jag inte orkar ta upp längre. Jag är trött och förvirrad och full av skuldkänslor som du manipulerat på mig som jag inte borde känna. Du borde ångra det du gör. Försöka ändra på det, men du fattar inte. Står ch skrattar och ljuger och låtsas. Jag orkar inte leva, förstår du det? 

till mitt ex:
    synd att du inte är här för jag önskar att jag kunde klå upp dig för att du utnyttjat mig, skämt ut mig inför alla och ljugit din lilla egoistiska råtta. Du kommer för evigt vara din mammas lilla bortskämda ansvarslösa bebis och jag mår illa bara jag tänker på att jag var tillsammans med dig. Hur kunde jag va så jäkla korkad. Hatar mig själv för det och det har ändå gått ett år snart . FY OCH TVI

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!