• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Till den vackraste mannen jag nånsin mött

Du har funnits vid min sida länge men aldrig sett dig på riktigt, men en dag möttes våra blickar och PANGTJOFFBONGKABOOM!!   Blixten slog ner rakt i min mage.

Jag dras till dig som en magnet och du har väckt mitt 6:e sinne, hela min kropp vet och känner när du är i närheten. Jag kan tänka att "ja nu är han här" och går jag ut genom dörren så står du där.....

Men jag tror inte du förstår vilken inverkan du har på mig, hur hela min kropp skriker efter dig och hur ont det gör i varje fiber av mig av åtrå och längtan och passion.

Dina ögon får min kropp att glöda, min andhämtning blir tyngre av dina glittrande ögonkast

Jag vill inget hellre än att vara i dina armar och din varma famn och få höra ditt hjärta slå

Jag vill känna dina heta kyssar och känna den glöd jag vet att du bär inom dig

Jag vill känna din nakna hud under mina händer, din gyllene kropp som glänser mot mig som en fransk Amor (fransman som du ju är)

jag vill känna din heta åtrå som jag ser döljer sig i dina blickar

jag vill inget hellre än att älska med dig hett, glödande, passionerat , sexigt och galet en hel natt

Jag vet att du vill!

Det gör fysiskt ont att känna så här...

Jag torkar drägglet runt munnen och går och hämtar lite is till min glödande kropp... bara av att skriva om dig så vaknar min sexuella åtrå och jag känner hur våt jag är.......                        

• Anonym (k)

Wow! Här satt jag och blev alldeles generad... :)

• Anonym

Jag är så glad att vi vågade släppa allt skit, alla jävla elaka människor, allt som höll oss fast. Ser fram mot att bli din fru. Snart.

• Anonym (Tjej)

Det finns en kille som jag så gärna skulle vilja träffa igen. Senast jag såg honom var några år sedan när han hade träffat sin nya flickvän. I början ville jag bara att han skulle vara lycklig men tiden går ju och jag blir inte kär igen. Han är den första och enda jag varit kär i. Jag är rädd att jag börjar bli bitter. Jag går och hoppas att han tröttnat på sin flickvän och ska komma tillbaka till mig igen. Vi var bara kk:n och han hade inga djupare känslor än så för mig. Hans tjej var svartsjuk o ville inte att vi skulle ha kontakt alls så jag har inte hört något från honom på flera år. Jag skulle i alla fall bara vilja ses för en fika eller nåt och höra hur han har det nu för tiden. Om han inte vill ha ett förhållande skulle jag iaf vilja ha kvar honom som vän, vi kunde prata om allt. Jag har funderat på att skicka ett meddelande på facebook eller sms men är rädd att hans flickvän ska få syn på det och bli arg. I så fall skulle det vara något i stil med

"Hej! Hanna här. Jag undrar hur du har det nu för tiden. Har du lust att ses för en fika någon dag? Om du inte vill så svara snälla, hellre ett nej än inget svar alls. Ha det bra"

Men jag tror inte jag vågar....

• Frumuratovic

Jag bär på en frustration.
    Jag är så arg så arg på dig!
    Hur kunde du överge ditt barn för en annan kvinna ?
    En kvinna som inte tål åsynen av ditt barn, som inte accepterar att du har barn från ditt förflutna. Hur kan du kalla dig själv man, tåla att se sig själv i spegeln efter alla gånger du gång på gång valt en kvinna framför ditt barn ? hur kan du leva med vetskapen om att du har en dotter vars liv du inte bryr dig om, vars barn du aldrig kommer bli morfar till. Hur vågar du tro att pengar ersätter en fars kärlek till sitt barn. Jag vill skrika åt dig, men jag är trött, trött på att jag är den enda som alltid försökt att hålla dig kvar i mitt liv.
    Det är du som kommer sitta gammal och grå, och ångra att du inte stod på dig för ditt eget barn! Så många gånger jag avundats mina vänners pappor och deras relationer, men alltid fått skämmas för dig! Så många fotbolls matcher du aldrig fick se mig spela medans alla andras föräldrar tittade på. Så många födelsedagar utan ens ett grattis från dig. Du är inte man, inte pappa.. Du är en ynkrygg !

• Anonym
    Frumuratovic skrev 2012-01-25 22:27:15 följande:
    Jag bär på en frustration.
    Jag är så arg så arg på dig!
    Hur kunde du överge ditt barn för en annan kvinna ?
    En kvinna som inte tål åsynen av ditt barn, som inte accepterar att du har barn från ditt förflutna. Hur kan du kalla dig själv man, tåla att se sig själv i spegeln efter alla gånger du gång på gång valt en kvinna framför ditt barn ? hur kan du leva med vetskapen om att du har en dotter vars liv du inte bryr dig om, vars barn du aldrig kommer bli morfar till. Hur vågar du tro att pengar ersätter en fars kärlek till sitt barn. Jag vill skrika åt dig, men jag är trött, trött på att jag är den enda som alltid försökt att hålla dig kvar i mitt liv.
    Det är du som kommer sitta gammal och grå, och ångra att du inte stod på dig för ditt eget barn! Så många gånger jag avundats mina vänners pappor och deras relationer, men alltid fått skämmas för dig! Så många fotbolls matcher du aldrig fick se mig spela medans alla andras föräldrar tittade på. Så många födelsedagar utan ens ett grattis från dig. Du är inte man, inte pappa.. Du är en ynkrygg !
    Kram!
  • Anonym
    Anonym (Tjej) skrev 2012-01-25 22:05:09 följande:
    Det finns en kille som jag så gärna skulle vilja träffa igen. Senast jag såg honom var några år sedan när han hade träffat sin nya flickvän. I början ville jag bara att han skulle vara lycklig men tiden går ju och jag blir inte kär igen. Han är den första och enda jag varit kär i. Jag är rädd att jag börjar bli bitter. Jag går och hoppas att han tröttnat på sin flickvän och ska komma tillbaka till mig igen. Vi var bara kk:n och han hade inga djupare känslor än så för mig. Hans tjej var svartsjuk o ville inte att vi skulle ha kontakt alls så jag har inte hört något från honom på flera år. Jag skulle i alla fall bara vilja ses för en fika eller nåt och höra hur han har det nu för tiden. Om han inte vill ha ett förhållande skulle jag iaf vilja ha kvar honom som vän, vi kunde prata om allt. Jag har funderat på att skicka ett meddelande på facebook eller sms men är rädd att hans flickvän ska få syn på det och bli arg. I så fall skulle det vara något i stil med

"Hej! Hanna här. Jag undrar hur du har det nu för tiden. Har du lust att ses för en fika någon dag? Om du inte vill så svara snälla, hellre ett nej än inget svar alls. Ha det bra"

Men jag tror inte jag vågar....
    Ja du gör rätt i att låta bli, han har ett förhållande och när han va med dig va du BARA ett kk, Alltså bryr han sig inte alls om du skulle smsa . Sorry girl
  • Anonym
    Jag känner hur jag för varje dag som går bara tappar intresset för dig mer och mer. I början trodde jag att du bara var blyg, men jag insåg ganska snart att rädslan för vad folk skulle tycka och tänka om dig är större än intresset för mig. Tror inte längre att situationen kommer att förändras på lång sikt. Jag har aldrig tidigare i mitt liv träffat någon man som så fantastiskt tydligt kunde visa sitt desintresse för mig som du gör. Mycket ledsen att det blev så här Gråter  
  • Anonym (Vad ska vi göra?)

Fan ta dig!

Låt oss rymma från våra liv, älska oss mätta för att sedan återgå till som det var innan. Innan vi blev kära och gav efter för frestelsen. Det är mitt fel, förlåt. Mitt enda försvar är att jag kände så jävla starkt, ditt väsen förtrollade mig.

• Anonym (L)
    Till mamma!
    Jag vet att du mår dåligt och att det inte är lätt. Jag vet att du har varit med om mycket. Jag vet att sorgen efter din bror som även var din bästa vän ännu inte gått över. Fastän det var över 30 år sedan som han dog är det som om det just har hänt i din värld. Inte gjorde pappa det lättare med alla hans affärer med andra kvinnor och hur det spräckte ditt självförtroende. Och din vän som stal din ring som du fått av far. Men mamma, du måste förstå att du inte heller är felfri.

Mamma vet du hur många gånger jag grät mig till sömns på grund av dig och alla dina självmordsförsök samt rädslan för framtida försök? Jag minns dig så väl när jag var 5 år. Jag trodde att du sov! Hur fan tänkte du? Hur fan tänkte du när du öppnar medicinskåpet och frågar om du ska ta livet av dig när vi har våra meningsskiljaktigheter? Hur fan tror du det känns? Jag kunde inte gå ut med mina vänner för att jag var tvungen att vaka över dig! Jag grät de gånger jag gick ut för att jag hade ångest över att jag var lycklig medan jag visste att du var där hemma och var olycklig.

Hur fan tror du det känns när jag precis är på väg på min resa till vännen i Enköping och du ångrar dig och inte vill längre att jag ska åka och börja skrika så pass mycket att dina stygn efter operationen gick upp och du var tvungen att tas till akuten?

Tacka gud att du nu har fått din medicin för din borderline men du ska veta att du har psykat mig rejält. Jag hatar dig samtidigt som jag älskar dig! 

Till pappa!

Djävla fegis! Hur fan kunde du låta ett barn vaka över din fru? Är du dum i hela djävla huvudet? Ta ansvar! Du må vara min far men du ska fan få veta att du inte äger mig! Jag behöver inte din hjälp. Jag klarar mig!

Till min syster!

Du är mitt allt! Tack för att du finns. Utan dig skulle jag inte orka med mitt så kallade liv! Älskar dig!

Till min så kallade vän!

Här och nu säger jag upp bekantskapen med dig. Du är en otacksam, egoistisk och girig barnrumpa. Jag önskar dig allt gott men håll dig borta från mig.

Till killen

Jag älskar dig så att det gör ont... Utan dig hade jag inte varit ett steg närmare min dröm. Tack för att du gör det möjligt.. Men du är så klantig.. Det du säger, är det av ren klumpighet eller menar du verkligen det? Jag måste också erkänna att jag känner mig bortprioriterad ibland.. Det gör så ont i själen... Behöver dig så mycket just nu.

Till mig själv

Jag vet att du försöker och jag vet att det går upp och ner. Du är inte felfri så sluta döm andra. Sluta överanalysera och sluta tänk det värsta. Du måste börja tänka på hur du vill leva ditt liv och inte vad som passar andra.

Du är vacker, du är snygg, du är smart, du är charmig och du är helt fantastisk och alldeles underbar. Du förtjänar att bli älskad... Jag älskar dig! Älska mig tillbaka!               

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!