• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Längtan efter dig)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-02-28 17:06:48 följande:
    Eftersom jag sårat personen. Vill inte skriva mer än så :)
    Jag skulle dock vilja veta personen ställer sig till det. 

Personen vet vad jag känner och jag tänker att isf borde personen ta kontakt om hen ha något med mig.  
    Det är inte alltid lätt med sånt här. Om personen blivit sårad så behövs kanske mer tid och mer övertygelse om dina känslor. Ibland räcker det inte med att säga förlåt en gång och förklara sina känslor, utan det kräver upprepande bevis om hur mycket man ångrar sig och hur mycket man saknar den. Vill du ha tillbaka hen så behöver du kanske försöka fler gånger.
  • Anonym (Trygg)

Hej, 

Jag tror du redan vet/känner vad jag vill. Du är SÅ fin! Jag lämnade mitt nästan 20 år långa förhållande och du har verkligen fått mig att känna mig omhändertagen, trygg och uppmärksammad.
    Jag vet att du är gift men vet inte hur lycklig du är i ditt förhållande?
    Jag vill bara säga tack och att jag uppskattar och tycker om dig så mycket. Vi kan prata i timmar och vi förstår varandra vi hjälper varandra. Vi får nästan dölja vår vänskap p g a snack/blickar från andra, men du kommer tillbaka till mig och du bryr dig och jag känner det. Du är så viktig för mig och jag vill ha dig i mitt liv❤️ Det är en bitterljuv känsla att äntligen känna sig trygg med någon när jag vet att jag inte kan vara med dig som jag egentligen vill. Du är verkligen en bra person som håller emot trots att jag ser att du nog vill mer. Det är bra fortsätt så tills du vet vad du vill. Tills du hittat styrkan att veta vad du ska göra det gör bara att jag älskar dig mer ❤️

• Anonym (Golfbruden)

Personen vet vad jag känner och jag tänker att isf borde personen ta kontakt om hen ha något med mig.  
    Hur skulle den här personen kunna veta vad du vill...så antar att du har varit helt tydlig?
  • 1omtänksam

Okej. Jag förstår :) men undrar om du sårat hen, har du sagt förlåt till hen? Alltså direkt til hen? Jag tänker att det annars kanske är så att hen drar sig undan dig? Inte för att hen inte tycker om dig, eller inte vill ha kontakt med dig, utan för att hen tänker att DU inte vill ha med hen att göra? Kan du inte höra av dig till hen? Alltså du tar kontakt och därifrån ser hur hen har det och tar det?

Tänker att om ni pratar och båda får uttrycka sig så kanske saker går att "bena ut" bättre? Jag tänker att  Ibland sker misstag och missförstånd..... hoppas ni får en chans att prata med varandra. Vill utmana dig att du är den som hör av dig till hen :) jag hejar på dig isåfall :) 
    Trevlig helg! :) 

• Anonym (Z)

Till den jag aldrig trodde jag skulle glömma?ganska ofta tittar jag på jobbtelefonen för att se om du ringt men det har du inte, vilket också är skönt. Det är mycket jag skulle vilja rådfråga dig om, du är så klok och djup men det skadar mig i längden att ha kontakt. Utöver det tänker jag sällan på dig, vilket jag ändå får anta betyder mitt hjärta har släppt dig.

Till den superstiliga kollegan - jag blir fortfarande pirrig och svag när jag ser dig fast jag inte ens är singel längre. Antar man inte blir blind bara för man inlett en relation. Det hade antagligen aldrig funkat mellan oss ändå. Du får bli en drömmig what if historia. 

• Anonym (HeartOfFreya)

Såg en annons i tidningen..ville se om de var du..men de var dina grannar! Insåg då hur jävla mycket du har traumatiserat mig! All den skit du gick runt o sa om mig! Som eg handlade om DIG! Ja kräktes nästan, o blev ärligt talat förbannad! Ja hoppas hela jävla gården brinner ner me alla er as som gjort detta mot mig! M, du kommer förtära dig själv till slut! 

Ja e förbannad för att du fick mig att VERKLIGEN släppa in dig! O va gjorde du? HUR I HELVETE KUNDE DU? 

du har förstört mitt liv...

• Mayjel

Fy fan vad trött jag är på dig. Sluta fördärva mitt liv, du har ju redan så gjort med alla mina kära minnen. Räckte inte det?

• 1omtänksam

Kvinna 60 + slänger luren i örat på mig när jag frågar hur du har det... moget.... 

Å till dig har jag skrivit dom mest vackraste rader härinne (om än anonymt) från mitt innersta hjärta. 
    Herregud så fel jag hade om dig. Du bryr dig ju bara om dig själv och skiter I hur du behandlar andra. 
    Hejdå jadå du slipper jobbiga mig. Happy nu? Om karma finns hoppas jag verkligen att du drabbas av det för du är inte fair. Å säkert behandlar du andra lika kasst också som du gjorde med mig idag! 
  • Motherinlaw

Det blev inte som vi hade tänkt oss och vips så visade du ditt rätta jag, tror inte att det här berörde dig lika mycket som mig. Du gick tillbaka i gamla mönster och jag står här återigen med ett sårat hjärta, tror inte ens du förstår vad det här gör med mig. 

Jag är rädd för att om du skulle få för dig att du faktiskt älskar mig så kommer det att vara försent, ja märker hur min kropp gör allt den kan för att jag ska glömma dig och få lite frid. 

Nu är det en ständig påminnelse och en smärta varje gång vi ses. 

Jag går sönder inombords 😭

• Hope8

Jag älskar dig, min tvillingsjäl, av hela mitt hjärta och mina känslor blir bara starkare för varje gång jag ser dig. Hjärta Det är du den personen som jag har letat efter hela mitt liv.
    För några år sedan stal du mitt hjärta och jag drömmer och tänker bara på dig. Hjärta
    Jag tror på kärleken och vill vara med dig. Hjärta

• Motherinlaw

Du skrattar och leker med mig, ja går och hoppas gång på gång. Du styr leken helt och jag mår skit under tiden!

Jag vill bara skrika rakt ut!

Kan du inte se vad det här gör med mig? 

• Hope8

Jag mår dåligt utan dig. Jag behöver din värme och kärlek. Hjärta Snälla gör ett steg till mig om du har samma känslor som jag.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!