• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • 1omtänksam

Så ledsamt att någon behandlat dig så! En person som pratar skit om dig och skrattar med sina vänner är inte värd dig. Jag vet hur det känns när en blir behandlad så. Vet också hur det är att tro att någon har samma själ som en själv. Sen bli sviken och besviken. Har lärt mig en läxa. Att allt är inte vad det ser ut att vara. Har också lärt mig att rannsaka både mig själv och andra. 

Var snäll mot dig själv nu "Anonym". Gör saker du mår bra av och blir glad av (gäller mig själv också faktiskt).och läk din själv i den takt det tar ❤️

Anonym (Anonym(Anonym)) skrev 2025-02-14 21:10:24 följande:
    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Varför behandlar du mig värre än en fiende? Är du stolt över dig själv när du pratar skit om mig och skrattar med dina vänner?
    Jag är bara en människa som har känslor för dig och kärleken gör mig blind. Det var mitt misstag att sätta dig på piedestal och idealisera dig. Jag trodde att du har samma själ som jag.
    Nu ska jag försöka läka mina sår som du orsakade mig och på något sätt leva vidare.

PS Det är bättre att vara ensam än med en person som inte litar på mig.

• Anonym (Over again)

Du är den jag älskar mest, som samtidigt sårar/sårat mig mest i hela mitt liv. Jag vet inte varför jag håller mig kvar, för att veta att du kommer att såra mig igen, och igen...

Mycket passande på denna dag. Någonstans hoppas jag att du en dag inser vad du gör, och vad du kommer att förlora. Vi är inte som några andra, och du finner aldrig någon som mig igen, jag svär på det!

Vi har lovat varandra saker, men jag är osäker på om så någonsin kommer att ske. Men jag vet att om du en dag landar och inser saker, då kan under ske. Och du inser nog inte vad det är du kan förlora!?

• Anonym (Tilldig)

Jag har aldrig sagt ett ont ord om dig till någon, inte ens när jag försökt vara arg på dig för att få känslorna till dig att släppa. Mycket är jag men inte en lögnare.

Mina tankar föll ur balans och jag tänkte det var du. Du måste förstå jag har svårt att ta in att någon som du kan älska  mig. Kan du inte se hur speciell du är? Varför mig när du kan få vem som helst. Hur kan du inte se det. Det är som att du är totalt omedveten om din dragningskraft och hur din persona berör människor omkring dig. 

För vad det är värt, ber jag dig om ursäkt.    

• Anonym (Han som tänker på dig)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-02-14 23:20:13 följande:

Jag har aldrig sagt ett ont ord om dig till någon, inte ens när jag försökt vara arg på dig för att få känslorna till dig att släppa. Mycket är jag men inte en lögnare.

Mina tankar föll ur balans och jag tänkte det var du. Du måste förstå jag har svårt att ta in att någon som du kan älska  mig. Kan du inte se hur speciell du är? Varför mig när du kan få vem som helst. Hur kan du inte se det. Det är som att du är totalt omedveten om din dragningskraft och hur din persona berör människor omkring dig. 

Intressant. Vem är han/hon för dig ? I ditt liv?
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-02-14 23:20:13 följande:

Ingen är vem som helst! Utseende är en sak, men personlighet, charm, karisma är så mycket mer och värdefullare än en vacker tavla
  • Anonym (Tilldig)
    Anonym (Over again) skrev 2025-02-15 00:28:25 följande:
    Ingen är vem som helst! Utseende är en sak, men personlighet, charm, karisma är så mycket mer och värdefullare än en vacker tavla
    Mitt meddelande ska inte heller tolkas på det sättet. Min kärlek är otroligt mycket mer än bara till ett utseende. Hen hade kunnat få 3:gradens brännskador över hela kroppen och ansiktet och jag hade fortfarande älskat mer än jag någonsin älskat någon annan. Det är därför det smärtar så. 
  • Hope8

Det går inte att mäta hur jag älskar och saknar dig. 
    Jag förstår inte mig själv.. Varför förlåter jag dig och fortsätter att älska dig fast du har sårat mig djupt? Du gör mig svag.
    Jag behöver dig. Hjärta

• Anonym (Okänd)

Det var helt fantastiskt underbart att träffa dig igen, att vara så nära dig, få uppleva allt det bästa som vi har Hjärta Snälla låt oss nu bara njuta av detta, släpp det andra och försök lita på att allt är ok och som det ska vara.

• Hope8

Jag är vanlig människa som vill ha enkel mänsklig lycka, att älska och bli älskad. Hjärta Du är speciell person för mig som har väkt så starka känslor i mig. Jag har aldrig känt så kraftigt kärlek till någon. Jag tappar huvudet när jag ser dig..Hjärta Din blick,din röst, dina fina bruna ögon, dina sensuella läppar som jag vill kyssa, ditt allt.
    Ha en fin och solig dag, min hälft! Hjärta

• Anonym (Jejen)

Jesper. So what. 80. Duo. Hoppas minnet är uppfriskat nog. Nåt nummer blir det inte så här offentligt. Lista ut det själv. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!