• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Till min sambo.

Kan du GE FAN i att messa min lillasyster i smyg. Jag ser allt i din mobil att ni messat men du raderar dom din jävel.

Blir så äcklad av dig men inte kan ja prata me dig om det...

Hatar dig men älskar dig.       

• Anonym (jättepreggo)

Du snackar så mycket skit. Egentligen vet jag inte ens om du är den jag känner. Eller om du är den som du är när du är med dina jobbarkompisar. Jag tror att du bara säger att du egentligen inte vill åka på kurs och grejer men egentligen längtar du för då kan du supa dig dyngrak och skita fullständigt i morgondagen. 

Jag älskar dig, jag VILL leva med dig. Men du gör det fanimej inte lätt för mig. "Du och jag betyder allt. Litar du inte på mig?" Du, dina handlingar säger mer än dina bleka ord. Och hur ska jag kunna lita på dig när du ljuger mig rätt upp i ansiktet? Det var väl nästan tur att du var så packad att du gör bort dig. Annars skulle jag inte ens veta att du ljuger. Ditt as. :[[[[ Du får mig att vilja skjuta huvudet av mig.

Det här ska jag ta med dig ikväll. Men mer diplomatiskt :] 

• Anonym

Tänker du på mig idag? Hur skulle det kännas om vi möttes idag igen?
    Tror du att det blir vi igen? Vill du det?
    Är jag din stora kärlek? Är det mig du varit sann emot eller är det din partner?
    Varför vågade vi inte ta klivet?
    Varför möttes vi?     

• Anonym (honeylips)

Jag borde väl ha sagt som jag kände men allt bara sket sig, jag borde ha stannat med dig för jättelänge sedan och inte turnerat runt i alla miljonstäder. Jag får väl läsa om våra bedrifter i nån bok som du skriver om du vågar. Iallafall jag älskar dig men jag tror du har det bättre med din familj än med mig. Jag älskar dem också hur förskräckligt det än låter. Jag älskar mina barn men inte deras far, jag är ofrivilligt fast nu men trodde aldrig han skulle bli sån som han blev, han är bättre nu men jag älskar honom inte, bra dig. Jag borde lämna honom men stannar för barnen, de är för små än. Du ville ha barn med mig och så, det ville jag med. Jag lever för barnen nu, och katten. Du finns i mitt  hjärta, mitt livs första kärlek. Gör inte bort dig nu bara, jag klarar mig lev för din familj de behöver din kärlek och omsorg.
    Love

• Anonym (honeylips)

Jag minns när du måste köpa E-F bhn och jag med mina små fick stirra mig halvblind på alla snygga bhar som bara fanns till storlek D. och så folk gick och fnissade när underviktiga jag letade jättebhar. Ok du hade en enorm rumpa under hakan men du blev gift iallafall. Du borde kanske ha slutat med de där pillren lite tidigare.

• Anonym (En dag..........)

Varför är bara din kärlekshistorier viktiga? Min kärlek har du alltid slagit sönder och sedan gått därifrån utan att bry dig ett dugg om min känslor. Jag vill också har en älskade bredvid min sida men det ska du alltid förstöra. Varför är du så egostisk? Nu är jag ensam igen medans du har din käresta bredvid dig.

*Min mun ler men mitt hjärta blöder*

• Anonym
    Anonym (din flickvän) skrev 2012-04-28 07:50:46 följande:
    Ja, jobbig känsla :(
    Yes, det är skit jobbigt! Vet inte vad jag snart gör!!!
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-28 11:49:02 följande:
    Jag står inte ut längre! Varför kan du inte svara på mina sms?
    Vad gjorde jag för fel? Gråter
    Jag kommer snart älskling! Jag svarar inte på dina mess för jag har det rätt så jobbigt i mitt liv just nu! Så nej, det är inte du som har gjort nåt fel! Snart är det du och jag!
  • Anonym

Så skönt att inte behöva plågas av tankar av dig längre.
    Ser fram emot den dagen vi springer på varandra på stan, för då vet jag att det är DU som kommer ångra att du inte kämpade tillräckligt mycket för oss. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-03 23:29:24 följande:

Så skönt att inte behöva plågas av tankar av dig längre.
    Ser fram emot den dagen vi springer på varandra på stan, för då vet jag att det är DU som kommer ångra att du inte kämpade tillräckligt mycket för oss. 

Jaha, men har du kämpat då?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!