• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (enlitengrönsak)
    Anonym skrev 2012-04-24 22:24:10 följande:
    tråkit o höra sådant , ni skulle va glada att se varandra ......det skulle jag bli om jag såg h...n
    Det är ju tudelat för mig. Jag blir glad att se att hon finns och lever för jag bryr mig om henne.
    Men det där ignorerandet som hon kör med gör ont.
    Och då är det inte så att jag försöker skapa kontakt, det la jag ner för länge sen.
    Jag är luft, och jag vet inte varför.
  • Anonym

Jag vill så gärna se dig igen. Jag hoppas att alla gamla känslor är som bortblåsta, att pirret är borta och att du inte längre ger mig din flirtiga blick.
    Men.. tänk ändå om allting fortfarande finns kvar, efter så många år!? Ja då blir ju situationen ännu värre. Ses eller inte ses? Känns som det blir galet hur vi än gör.

Tänk om du är sådär strålande underbar som du var då. Ditt bländande leende och dina blickar som gav mina ben vika. Din humor som får mig att le inifrån och ut än idag när jag tänker tillbaka på det.

Men det blev väl inte vi av en anledning? Måste försöka intala mig själv det. Det var inte meningen att vi skulle ses. Men varför kommer pirret tillbaka ändå? Varför drömmer jag om dig på natten?

Du säger att du har tänkt mycket på mig också, varför ses vi inte då? Jovisst har vi våra respektive, men en fika på stan för att tala ut skadar ju ingen. Kanske att jag vill kasta upp dig på bordet och leva ut alla drömmer jag haft under alla år, men det skulle jag ju aldrig göra, eller så kanske jag skulle det ;)

MJ.. Hör av dig! Vi måste träffas och tala ut!

• Anonym

era riktiga ragator , jag hatar er  snart och ännu mer nu när ni utsätter en för det ni gör o jämnför med er , tror ni jag e dum i huvodet eller  ,sen kommer och ber om respekt ....era häxor det e något man ska förtjäna och där finns ni inte med på listan mer....jämnför inte mig med er för vi har ingenting gemensamt ...thats it. jag har sagt det öga för öga men det hjälpte inte ..läs igen här då. suck suck suck.

• Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-04-24 22:22:35 följande:
    Försökte också med att glömma. Men nu sitter jag här många år senare fortfarande med tankar som surrar i skallen.
    Vem försöker du glömma?
    Anonym skrev 2012-04-24 22:16:28 följande:

Nu förstår jag varför du fortfarande tänker på mig, din donna är ju inte direkt någon yttre skönhet direkt.
    Men det är fint av dig, att du verkligen går in för att 'det är insidan som räknas'.    

Känner igen det där, mitt ex är också så där fin av sig numera med sin donna :(
  • smurfelina76

Jag har skrivit det säkerligen 100 gånger till dig det är över och jag har skapat mig ett nytt liv.. Visst våran resa var ett äventyr och jag hade nog mitt livs resa men det tog slut.. Du valde att stanna i ditt gamla liv därför valde jag att skapa mig ett nytt... Vi sa vi skulle vara vänner, men som vän respekterar man att den andra har ett nytt liv!!!

LÅT MIG FÖR I HELVETE VARA OM DU INTE KLARAR AV ATT SE MIG LYCKLIG!!

Patetiska människa.....

• Anonym

hoppas att vi stöter på varandra snart(-: det va väldigt längesedan......kaos just nu tråkit nog  o väldigt många olika känslor som spelar upp, har ju dock inget med dig att göra.

• Anonym

vet inte men om du redan har förhållande , så e jag glad för din skull i vilket fall som helst om du inte har det , så skulle du ge dig eller oss en ärlig chans....Glad

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 09:42:28 följande:
    vet inte men om du redan har förhållande , så e jag glad för din skull i vilket fall som helst om du inte har det , så skulle du ge dig eller oss en ärlig chans....Glad

Du lovade ju att höra av dig när du är singel igen!!
    Väntar på ditt samtal.. 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!