• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Gråter)

Till mitt ex:

"Jag drömde om dig inatt igen, jag blir så jävla arg på dig. Jag nästan hatar dig för det du gjorde mot alla som älskade dig. Varför kunde du bara inte gått och lagt dig när du kom hem?! Jag skyller på mig själv ibland, vi skulle ju träffats den kvällen men jag blev sen, kunde du inte ha väntat på mig? Jag hatar mig själv för att jag efter 9 år fortfarande känner en sådan saknad och fortfarande inte kunnat släppa alla frågor. Jag skulle vilja träffa dig igen under en dag för att få svar för att få slå dig och bara skrika och gråta så du fick veta hur mycket du sårade oss.
    H****, jag vet att du ser ner på oss med kärlek och att du nu kan se hur många var som älskade dig, som fortfarande älskar dig.

Snälla kom tillbaka till oss!" 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-26 21:56:08 följande:
    Vågar inte ta kontakt med dig nu trots att jag tror (vet?) att vi båda är fria nu. Önskar att jag hade berättat för dig vad jag kände innan, men jag trodde vi båda skulle vara fast i våra relationer för evigt. Och ville inte förstöra för dig och henne mer...
    Allt fint du skrivit till mig, önskar att jag svarat dig ärligt istället för att inte ge några svar.
    Men du VET vad jag känner. Men jag är lika feg nu vet inte om jag vågar satsa, och tänker på mina barn, vill att de ska få det bra nu. Hade varit skönt att få prata med dig, saknar dig, framförallt som min bästa vän!!!    
    men varför ville du förstöra för oss , om du inte våga satsa o inte ville något med oss.
  • Anonym (mannen)

hoppas att du har kommit vidare i ditt liv och mår bra, fast du har bestämt att jag inte får ha nån kontakt med dig..
    hoppas att vi kan ses nån gång för jag har saknat dig och allt som du gett mig.

hoppas att du finner din lycka som du "vi" pratat om.

är fortfarande halvt förälskad i dig även om det har nästan gått ett år sen sist.....
    ser dig ibland och undrar hur du har det ,men vågar inte ta för mig att fråga...

du ska veta att du fortfarande äger halva mitt hjärta och det kommer du alltid att göra oavsett vad som händer i mitt liv

finns fortfarande på mitt gamla nr så hör gärna av dig om du vill ha tillbaks den där lunchen som jag är skyldig dig  

• Anonym
    Anonym (mannen) skrev 2012-04-27 20:25:55 följande:
    hoppas att du har kommit vidare i ditt liv och mår bra, fast du har bestämt att jag inte får ha nån kontakt med dig..
    hoppas att vi kan ses nån gång för jag har saknat dig och allt som du gett mig.

hoppas att du finner din lycka som du "vi" pratat om.

är fortfarande halvt förälskad i dig även om det har nästan gått ett år sen sist.....
    ser dig ibland och undrar hur du har det ,men vågar inte ta för mig att fråga...

du ska veta att du fortfarande äger halva mitt hjärta och det kommer du alltid att göra oavsett vad som händer i mitt liv

finns fortfarande på mitt gamla nr så hör gärna av dig om du vill ha tillbaks den där lunchen som jag är skyldig dig  
    var det du eller hon som valde att avsluta? Om det var du, så tycker jag att du ska säga vad du tänker, å erbjuda dig lunchen. Varför inte?
  • Anonym (hej)

Men för sjutton säg något mer än bara hej någon gång, jag är nyfiken!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-27 19:02:47 följande:
    men varför ville du förstöra för oss , om du inte våga satsa o inte ville något med oss.

Jag ville inte förstöra, men det var ju så det blev. F´låt:(
  • Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-04-27 12:01:49 följande:
    Det där skulle ha kunnat varit jag som har skrivit så till min kille!
    Ja, jobbig känsla :(
  • Anonym (Kär!!!)

Jag står inte ut längre! Varför kan du inte svara på mina sms?
    Vad gjorde jag för fel? Gråter

• Anonym (.)

L : Har kvar ditt rosa peace-armband och lite annat men inte ditt nummer...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!