• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (till en annan)

Jag vill mer än gärna komma till dig på din semester i ditt hemland den 1:a , biljetten e bokad men mitt hjärta säger något annat. Jag älskar nog dig men jag vågar ej lita på dej. Mina känslor börjar avta..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-17 12:58:10 följande:
    jag vill så gärna att alla negativa , o mörkerseende människor bara låter mig vara  , jag kan ändå inte hjälpa till . jag skulle vilja att ni söker proffessionell hjälp att försöka tänka lite mer possitivt , det blir för mycket med sånt alla har vi problem  o lyssnar o förstående men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta .det finns dom som har det som yrke att hjälpa till med sånt vänd er dit .....tack o hej o lycka till .......
    detta har bidragit med att man vet själv inte om man ska tänka svart eller vitt på något(-: .så snälla sök hjälp med ert mörkerseende o nehgativitet , det ger dåligt inflytande .tack o hej
  • Anonym

du va  lika snygg som alltid ,(-: behaglig o bekväm ......jag vill gärna säga det jag tänker .(-: det kommer .jag blir varm av din personlighet.

• Anonym

Till mitt livs kärlek som försvann ur mitt liv för fem år sedan, vars nummer jag inte kan få tag på:

Jag har varit vid liv,
    men inte levt
    sedan du lämnade mig.

Quiero ser tú heroe.

• Anonym

Det var ju lika bra att jag kollade upp dig, för jag förstod redan ifrån första början när jag såg din ring! Men du strulade med fel tjej, ska du veta! Jag har varit med om det här förrut. Du trodde inte att jag skulle få fram din sambos namn. Jag har redan mejlat henne ska du veta.

• Anonym

Det är DIG jag är kär i och ingen annan!!!

• Anonym

Väntar på ditt samtal, hoppas att du hör av dig snart igen!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-19 14:05:04 följande:

Väntar på ditt samtal, hoppas att du hör av dig snart igen!

Du kan ju också ringa.....
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-19 14:05:31 följande:
    Du kan ju också ringa.....

Så jävla tröttsamt att alltid behöva höra av mig till dig först. Upp till bevis om du verkligen vill ha kontakt eller inte, dessutom är det på tiden att verkligen visa om det du säger verkligen stämmer..
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!