• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Fan vad jag hatar players  ...........................jag kan bara älska en och det är den jag e ömsesidig med  så kvittar det vad hur o varför o var vem  . ingen kan spela till sig kärlek inte till mig i allla fall.

• Anonym

Vad håller du på med?! Seriöst?!!!

Nu när jag nästan har gett upp,vecka efter vecka har jag kämpat och har velat prata och du har inte lyssnat! Men nu vill du helt plösligt prata!!!

• Anonym (meh)

Sms: Älskling, jag måste träffa en annan man och se om det finns någon kemi mellan honom och mig. På ett sätt vill jag ha dig alltid och alltid och alltid och jag är så rädd om dig och det vi haft tillsammans. Men han pratar med mig, han vill prata och dela och vara. Det vill ju inte riktigt du. Men där vet jag inte hur du är när du är som vanligt och inte är hindrad av de omständigheter som råder just nu. Tänk om jag kunde få en snabbtitt in i framtiden... Säger jag hejdå till dig då är det med ett tungt tungt hjärta för du har givit mig de finaste upplevelser jag haft om jag räknar bort sånt som har med barnen att göra. För mig är det inte omöjligt till en början att ha er båda och det vet du ju allt om. Det som är så oroligt är att jag inte alls känner mig säker på att jag kan hålla er båda i längden. Jag tror inte att jag är sån.  

Mejl: Jag älskar våra mejlsamtal. Det känns som att det är läge att ses för att se om det finns något att bygga på när det kommer till fysisk attraktion och ja du vet. Han vet förstås och även om han kanske blir orolig av det så är tanken att träffa flera egentligen hans. Men jag sårar honom till döds om jag släpper taget om honom.   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-15 17:52:37 följande:
    jag har då gett upp .
    för tilfället i alla fall.
  • Anonym (gift)

.......saknar dig...fortfarande!

• Anonym

jag vill så gärna att alla negativa , o mörkerseende människor bara låter mig vara  , jag kan ändå inte hjälpa till . jag skulle vilja att ni söker proffessionell hjälp att försöka tänka lite mer possitivt , det blir för mycket med sånt alla har vi problem  o lyssnar o förstående men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta .det finns dom som har det som yrke att hjälpa till med sånt vänd er dit .....tack o hej o lycka till .......

• Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-06-17 12:58:10 följande:
    jag vill så gärna att alla negativa , o mörkerseende människor bara låter mig vara  , jag kan ändå inte hjälpa till . jag skulle vilja att ni söker proffessionell hjälp att försöka tänka lite mer possitivt , det blir för mycket med sånt alla har vi problem  o lyssnar o förstående men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta .det finns dom som har det som yrke att hjälpa till med sånt vänd er dit .....tack o hej o lycka till .......
  • Anonym (din flickvän)
    Anonym (gift) skrev 2012-06-16 18:14:41 följande:
    .......saknar dig...fortfarande!
    Mig?  *hoppfull*
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!