• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (F.A.N)

Du är en liten parasit. Mardrömmen är över och jag tycker bara synd om dig.

Vad F.A.N trodde du?

Önskar jag kunde säga det till en person som uppenbart inte mår bra.

Anonym (nyligen gift) skrev 2012-09-24 20:00:44 följande:
    Jag valde inte dig. Men jag drömmer om dig på nätterna.

Jag valde att gifta mig med min man. Men jag drömmer om dig på nätterna.

Jag älskar min man över allt annan. Men jag springer på Stockholms gator om nätterna och letar. 

Du har funnits i mitt liv i sex år. Sex år av längtan, förvirring, skuld, skam.

Jag har valt min man. Men jag drömmer om dig om nätterna. Fortfarande... 

Är det en mardröm du stött på?

Sök inte mer, glöm, han är inte värd dina mardrömmar. Styrkekjamar!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-24 20:12:22 följande:
    Då kanske du kan fira att du gjort rätt val. som det låter nu i alla fall.
    ja det låter som en riktig soppa .
  • Ermenegildo
    Anonym (nyligen gift) skrev 2012-09-24 20:00:44 följande:
    Jag valde inte dig. Men jag drömmer om dig på nätterna.

Jag valde att gifta mig med min man. Men jag drömmer om dig på nätterna.

Jag älskar min man över allt annan. Men jag springer på Stockholms gator om nätterna och letar. 

Du har funnits i mitt liv i sex år. Sex år av längtan, förvirring, skuld, skam.

Jag har valt min man. Men jag drömmer om dig om nätterna. Fortfarande... 
    Du är hemligt kär i Herr Gårman? En hemlös? Stockholms enda kvarvarande fotpatrullerande polis?
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Anonym

Jag ljög för dig idag.. Jag har inte bara tänkt på dig då o då.. Jag har tänkt på dig mycket. Du är en sån fin person, det du sa idag värmde. O kramen jisses...Skulle ha memorerat den.. Jag vill lära känna dig mer, bli vän med dig. Jag struntar i ålderskillnaden, du har sån personlighet att jag vill lära känna dig mer.
    O är det så här det ska kännas? :) Var länge sen jag hade en sådan vän som du som jag kan prata med som jag kan med dig. Ps.. Jag tycker också det är trevligt att prata med dig:)

• Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-09-24 22:47:11 följande:
    Du är en liten parasit. Mardrömmen är över och jag tycker bara synd om dig.

Vad F.A.N trodde du?

Önskar jag kunde säga det till en person som uppenbart inte mår bra.

Är det en mardröm du stött på?
    Sök inte mer, glöm, han är inte värd dina mardrömmar. Styrkekjamar!
    Trodde du älskade mig, som jag gjorde med dig. Jag släppte dig in på livet, litade på dig. Nej, du är inte värd min uppmärksamhet. Kommer inte låta dig såra mig igen. Dra åt helvete.

• Anonym

Förbjuden kärlek, eller åtrå, är det värsta som finns! Jag kan inte visa för dig eller någon annan vad jag känner men det enda jag egentligen vill är att hoppa på dig och hångla upp dig!
    Fast jag vet inte om du känner samma sak så jag låter bli...

• Anonym

Pain hurts! Det gör fortfarande ont, men ändå är jag så jävla glad att det är över! Vill inte ha en stor JÄVLA idiot i mitt liv!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-25 09:28:12 följande:
    Förbjuden kärlek, eller åtrå, är det värsta som finns! Jag kan inte visa för dig eller någon annan vad jag känner men det enda jag egentligen vill är att hoppa på dig och hångla upp dig!
    Fast jag vet inte om du känner samma sak så jag låter bli...
    Vem vet den andra kanske känner samma sak för dig men inte heller vill säga eller göra något för att det är "förbjudet", följ hjärtat det kanske är meningen att det ska vara ni två det kan ju sluta i något fantastisk fint  Solig
  • Anonym

Be my sailor. Be the captain of my heart.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!