• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-18 13:22:29 följande:
    Du sa att du inte brydde dig för att du hade en ny tjej, men ändå ringer du dagen efter åt?!

Svårt att komma över mig eller? Haha
  • Anonym

Jag vet inte vem jag är längre! Har gått upp 15 kg och känner mig som en stor fet GRIS!!!

• Anonym (enlitengrönsak)

Tack för att du hälsade idag, det var längesen och det gjorde hjärtat lättare.
    Och jag fick anstränga mig för att inte säga någonting sen.
    Jag är fan dum i huvet... jag förstår inte varför du känns så familjär för mig,
    som någon som alltid funnits där och som jag litar på.
    Du är min kryptonit, när ska det gå in?!

• Anonym (förälskad)

Du fattar inte hur mycket du sårar mig med ditt beteende..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-18 18:28:42 följande:
    Om jag bara kunde veta vad/hur du tänker, och om det kan bli så att vi kan ha sex en dag...

Jag är så "olyckligt kåt" att jag blir så olycklig på allt Rynkar på näsan
    "olyckligt kåt", precis vad jag också känner, visste bara inte att det fanns ett ord för det :P
  • Anonym (idiot)

saknar dig och det vi kunde varit Solig

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-22 21:34:26 följande:
    "olyckligt kåt", precis vad jag också känner, visste bara inte att det fanns ett ord för det :P
    Haha, det är min egna beskrivning - men jag tycker det passar väldigt bra! Det är ju som att man är olyckligt kär, fast bara kåt. :P
  • Anonym (fd frugan)

Jag önskar att du hade hängt dej istället!!!!

• Anonym (ledsen)

Om, om,om,om. 

Det satans jävla OM!

Jag vet inte varför jag fortsätter försöka. Varför jag utsätter mig själv för det här.
    Varför låter du mig fortsätta?! Du vill inte ha mig, hela mig, men du verkar inte vilja släppa mig heller.
    Du vet att jag älskar dig, att jag vill vara med dig för resten av våra liv. Du säger att du inte vill såra mig, men vad fan tror du att du gör nu?

Och när jag ser hur du gör med henne, hur du skriver till henne som du gjort med mig. Jag vill bara dö, så ont gör det i mig. Och det vet du.
    Snart ska vi iväg tillsammans och jag förbereder mig för att du ska krossa mig. Kanske är det det som behövs...

Din satans jävla jävel, tänk OM jag kunde sluta älska dig.....  

• Anonym (vill ha dig)

"Jag vet att det är fel, men när vi har våra stunder känns det så rätt!! Jag vill ha DIG!! Känna din sexiga kropp ovanpå min. Känna dig stor och hård i mig!! Jag gör vad du ber mig att göra, din egna sexslav!! Det är allt jag kan tänka på! Varje dag när jag ser dig!! Jag vill inte sluta trots att det är såå fel!! Jag drömner om dig nästan varje natt och detta äter upp mig innefrån! :-\ Jur ska jag få dig att förstå hur mycket jag vill ha dig?!?!"

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!