• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Ska det va så förbannat svårt att sätta på mig???!!!!!!!

• Anonym

Du sa att du inte brydde dig för att du hade en ny tjej, men ändå ringer du dagen efter åt?!

Svårt att komma över mig eller? Haha

• Anonym (fd närmaste vän)

Jag tänker fortfarande. Överväger. Men det du störde dig på finns kvar.. det jag störde mig på finns säkerligen också kvar. Vet inte om det är lönt att riskera att såras så igen. Hur ska jag någonsin kunna lita på dig igen?!

• Anonym

Om jag bara kunde veta vad/hur du tänker, och om det kan bli så att vi kan ha sex en dag...

Jag är så "olyckligt kåt" att jag blir så olycklig på allt Rynkar på näsan

• Anonym (fd frugan)

Jag älskar dej av hela mitt hjärta! 
    Att du lämnar mej, vår familj och bara går gör så ont att det känns som hjärtat gått i bitar.
    Alla drömmar, planer om framtiden vi hade, våra minnen, vår historia betyder det ingenting för dej?
    Du sa att du aldrig älskat mej, varför i helvete skaffade vi då barn, gifte oss, starta företag och köpte hus ihop för då? Varför sa du inget om dina tvivel på oss?
    Jag älskar ju dej mest av allt, snälla kom tillbaka till mej och gör allt som vanligt igen. Håll om mej, kyss mej och låt mej få somna i dina armar igen. Du är det bästa som hänt mej, min drömprins!

• Anonym (fd frugan)
    Anonym (Kille23) skrev 2012-09-09 21:37:16 följande:
    Jävla H**********, har jag gjort mitt livs största misstag som gjorde slut? förlåt mig :(
    jag vill dö utan dig.
    Åh vad jag önskar att du vore min exman!!!
  • Anonym

Du är så fin, snäll och genomgo! Du lyser upp min värld när du är nära och hela jag saknar dig då när vi inte är tillsammans. Så rädd att älska dig men än mer rädd att förlora den lilla kontakt vi har. Jag vill vara med dig, bli din - föralltid. Ps. vi skulle ha så otroligt roligt du och jag på alla sätt man kan för vi är så lika!

• Anonym

Det är snart 30 år sedan vi bröt med varandra, men jag älskar dig så djupt och innerligt fortfarande.Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.

• Anonym (fd frugan)

Till min fd vän och mitt X´s nya!
    Din jävla f****!
    Visst har jag märkt, visst har jag sett er "speciella" relation till varandra nu varje dag i ett halvårs tid! Men när jag frågat mitt X så har ni bara haft en storebror-lillasyster relation och jag valde att tro honom. Kanske inte för att jag litade på honom men för att jag verkligen inte trodde att han var så korkad att han såg en framtid i en 17 åring som bor på ett ungdomshem. Men tro inte att jag inte såg för du var som ett plåster, gjorde slut med din pojkvän, började lyssna på hans favoritmusik, grät bara för att du ville att han skulle trösta dej, kopierade hans skämt och allmänt följde honom som en skugga varje dag. Men jag fanns också där för dej, jag har tröstat, ställt upp, hjälpt till öppnat mitt hem för dej osv. Dagen efter jag och XXX bröt upp skickade du ett sms, frågade hur jag mådde och skickade styrkekramar. 3 dagar efter det, 3 jävla dagar tog det för dej att börja bli en igel på honom igen. Men lilla du, han är bara desperat och du kommer bli så jäävla sviken om ett tag. Men då kommer jag bara stå där och skratta!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-18 20:13:00 följande:
    Du är så fin, snäll och genomgo! Du lyser upp min värld när du är nära och hela jag saknar dig då när vi inte är tillsammans. Så rädd att älska dig men än mer rädd att förlora den lilla kontakt vi har. Jag vill vara med dig, bli din - föralltid. Ps. vi skulle ha så otroligt roligt du och jag på alla sätt man kan för vi är så lika!

Åh vad jag önskar att jag hade fått det till min telefon eller att jag skulle våga skicka samma sms för jag känner likadant.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!