• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-09-12 10:36:40 följande:
    din känsla motsvarar inte det du visar . menar du det så visa det på riktigt så e allt förlåtet.

Hoppas du kan få det av berörd person, för mig är det redan över.
  • Anonym
    Anonym (fd närmaste vän) skrev 2012-09-12 13:55:18 följande:
    Jag funderar... Finns mycket som gick snett... Vet inte om det kan repareras

Förr reparera man idag byter man sägs det men ja visst går det reparera
  • Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-09-12 14:33:51 följande:
    Hoppas du kan få det av berörd person, för mig är det redan över.

Vad negativ du e hur vet du det
  • Anonym (helgflirten)

När jag bestämde mig för att stänga dig ute ur mitt hjärta, så kom den riktiga kärleken. Så jag förstår nu att det var du som lärde mig att inte vara så rädd och osäker. Du lärde mig det genom att såra mig, och jag upptäckte att jag faktiskt överlevde det!
      Igentligen är du en fin människa under den hårda ytan, trots allt. Ta hand om dig och se till att bli hel, önskar dig alla lycka. Hjärta

• Anonym

det här med kärlek(-:  , så tycker jag det ärunderbart  att bygga det på vänskap med värme i första hand ,på dig  man känner sig trygg med och litar på .det betyder allra allra mest.Solig

• Anonym

Kan du inte bara försvinna ur mitt huvud, onda vackra illvilliga underbara kvinna. Går ju inte en sekund utan att tanken på dig dyker upp. Jag vill ju ha dig även om jag vet att jag inte borde, och nej, jag missar inte dina små subtila vinkar, jag försöker så gott det går att blunda för dem... snart går det inte längre. Du har på något sätt lyckats ta dig in i mitt huvud och stuvat om så till den milda grad att snart kommer jag att släpa med dig hem, slita av dig dina kläder, slänga ned dig i sängen och se till att du får ditt straff.

• Anonym

Hur kunde jag vara så naiv och tro att du faktiskt tyckte om mig? Förstår inte riktigt hur något som kändes så rätt när vi sågs bara var en illusion från min sida. Jag tycker verkligen om dig men det som inte får någon näring det dör ut. Så hör inte av dig och väck mina förhoppningar igen då du ändå inte vill mer. 

• Anonym (Insatt)
    Anonym skrev 2012-09-13 22:57:49 följande:
    Kan du inte bara försvinna ur mitt huvud, onda vackra illvilliga underbara kvinna. Går ju inte en sekund utan att tanken på dig dyker upp. Jag vill ju ha dig även om jag vet att jag inte borde, och nej, jag missar inte dina små subtila vinkar, jag försöker så gott det går att blunda för dem... snart går det inte längre. Du har på något sätt lyckats ta dig in i mitt huvud och stuvat om så till den milda grad att snart kommer jag att släpa med dig hem, slita av dig dina kläder, slänga ned dig i sängen och se till att du får ditt straff.
    Nästan så jag önskar att det där var riktat till mig, men men
  • Anonym

Jag vill ha dig. Så snälla, var med mig. Jag älskar dig.

• Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-09-13 22:57:49 följande:
    Anonym (Insatt) skrev 2012-09-13 23:34:41 följande:
    Nästan så jag önskar att det där var riktat till mig, men men

Det är fler än du som önskar det, här sitter en till..
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!