Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
BIM +2 idag. Har haft vissa symtom, och jo - jag är gravid! 18 månader efter att vi började försöka, en testikelcancer och ett misslyckat IVF-försök senare.
BIM +2 idag. Har haft vissa symtom, och jo - jag är gravid! 18 månader efter att vi började försöka, en testikelcancer och ett misslyckat IVF-försök senare.
Jag håller tummarna för dig M och M!
Herregud jag tror det är positivt!!! De bara ett sånt med plus hemma och det är två streck! Dock är ett väldigt svagt. Men ett streck är ett streck ändå har jag fatt. Men nu måste jag försöka få t på ett digitalt så jag verkligen r det svart på vitt! Herrejävlar jag är i chock!
Grattis M och M!
Nisses mamma: Jag läste senast nu i veckan att man tror att orsaken till att det befruktade ägget inte slutar med barn i de allra flesta fall beror på det befruktande ägget, även om den har sett helt perfekt ut i mikroskopet. För även om man ser hur embryot ser ut utanpå så ser man ju inte hur den ser ut inne i cellerna på bl.a. DNA-nivå
Jag beklagar M&M!
Kvinnokliniken var er tillmötesgående. Skulle höra av mig senare i veckan igen så skulle vi funderar om vi skulle komma dit på en koll då. Läser och hör om klumpar överallt när man blöder. Vad menas? Alltså riktigt rejält typ hårdare klumpar eller vad? För jag kan ju ha lite klumpigt när jag har mens också, eller vet inte om det räknas som klumpar men liksom lite tjockare än rinnande. Är det så?