• Anonym (hett)

Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!

Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!

• Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!
  • Anonym (Same)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-17 21:52:41 följande:

Hon är sexig när hon är inteligent snabb i tanken, allmänbildad, har humor, är omtänksam, tar initiativ; är påhittig, öppen för nytt, har idéer, kan uttrycka sig, är kommunikativ, är öppen för kroppskontakt, är kvinnlig men inte en bimbo ..

Rent kroppsligt får hon gärna - tycka om att man smeker hennes bröst, ha greppvänliga skinkor, suga kuk, bli slickad, ta sats på olika ställen, experimentera lite, tänja lite gränser tillsammans, ta initiativ till sex, klämvänlig kropp ..
    Inte så jävla svårt kroppsligt - är värre att hitta den första kategorin verkar det som..

Nu vill jag inte verka skrytig här men jag har alltid funderat på varför jag är så poppis ibland pojkar/killar/män, jag har alltid fått deras intresse och jag har aldrig blivit nobbad.
    Jag tycker själv att jag ser normal ut och inte sticker ut så jag har inte riktigt förstått varför de gillar mig som sagt, men du beskrev mig på pricken i det första du skrev och sen när vi väl kommer dit så passar även det sista in, blev en liten aha-upplevelse där så tack för den
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Same) skrev 2018-06-19 09:25:05 följande:
    Nu vill jag inte verka skrytig här men jag har alltid funderat på varför jag är så poppis ibland pojkar/killar/män, jag har alltid fått deras intresse och jag har aldrig blivit nobbad.
    Jag tycker själv att jag ser normal ut och inte sticker ut så jag har inte riktigt förstått varför de gillar mig som sagt, men du beskrev mig på pricken i det första du skrev och sen när vi väl kommer dit så passar även det sista in, blev en liten aha-upplevelse där så tack för den
    Varsågod, hahha - så du menar att sådana tjejer finns på riktigt? Skrattande
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Milflover) skrev 2018-06-19 08:09:31 följande:

Jadu gissa det

Verkar meningslöst att gissa, det betyder ju inget. Får väl utgå att du är kille då eftersom du svarar i en tråd som vänder sig till killar. Men som sagt...har för mig Milflover är kvinna i andra trådar. Behöver inte vara samma person heller, jag kan inte veta.
  • Anonym (Milflover)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-06-19 22:54:06 följande:
    Verkar meningslöst att gissa, det betyder ju inget. Får väl utgå att du är kille då eftersom du svarar i en tråd som vänder sig till killar. Men som sagt...har för mig Milflover är kvinna i andra trådar. Behöver inte vara samma person heller, jag kan inte veta.
    Typ lika meningslöst som dina frågor.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Milflover) skrev 2018-06-20 08:32:50 följande:

Typ lika meningslöst som dina frågor.

Tråden handlar om vad killar tycker, så att ifrågasätta om någon som svarar på TS verkligen är en kille, är aktuellt för ämnet.
  • Anonym (Milflover)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-06-20 14:53:19 följande:
    Tråden handlar om vad killar tycker, så att ifrågasätta om någon som svarar på TS verkligen är en kille, är aktuellt för ämnet.
    Jag vet vad tråden handlar om så lägg ner ditt malande. Är du nån självutnämnd trådpolis eller?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Milflover) skrev 2018-06-20 17:45:44 följande:

Jag vet vad tråden handlar om så lägg ner ditt malande. Är du nån självutnämnd trådpolis eller?

Nej jag är intresserad av ämnet "vad gillar killar hos kvinnor?".

Inte "vad gillar kvinnor hos kvinnor?".
  • Bröstlängtan

Män tycker det är upphetsande med stora bröst!

Pojkar gillar rumpor!

Det viktigaste är att vi älskar kvinnan för den hon är innan vi hetsar upp oss

• Anonym (Hmm)

Men - hur tänkte du med tråden då??
    Att du skulle få ett statistiskt korrekt underlag för vad som är sexigt??
    Eller??

• Anonym (Tutte)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-20 19:06:02 följande:

Men - hur tänkte du med tråden då??

Att du skulle få ett statistiskt korrekt underlag för vad som är sexigt??

Eller??

Hoppas du fattar...män gillar pattar!
Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!