Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!
Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!
Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!
En tjej med ett fint leende som hon har nära till. Det slår allt.
Det sexigaste som finns är när en tjej som jag finner attraktiv visar att hon tycker att jag är det. När hon vet vad hon vill ha och tar för sig. När hon tar initiativen att dra saker vidare och visar att jag är hennes. Mums.
En fin rumpa i ett par svarta träningstajts. Svarta som bara avslöjar formen när ljuset faller rätt. Långt hår, gärna i en hästsvans. För att fantisera om att hålla i när hon svankar för mig.
Inlevelse
Njutning
Självkänsla
Kommunikationsförmåga
Fördomsfrihet
Acceptans
Ärlighet
Lustar
Handlingskraft
Kåthet
Villkorslös kärlek.
Som du ser kan du få lika många svar som det finns killar.
Alla söker olika.
Mina preferenser:
Hjärna, allmänbildning
Ett go, hon ska sikta högre än på att bli hemmafru
Livsglädje, orka ta sig ur sängen innan hela dagen har gått
Ålder, ungefär i min egen ålder ej för ung och oerfaren eller för gammal och förfallen eller cementerad i sina egna spår
Nyfikenhet, vilja och sug efter att lära sig mer om livet
Empati, människans främsta egenskap
En fin rumpa i ett par svarta träningstajts. Svarta som bara avslöjar formen när ljuset faller rätt. Långt hår, gärna i en hästsvans. För att fantisera om att hålla i när hon svankar för mig.
Ett visst självförtroende och självkänsla är det absolut viktigaste. Tror en tjej inte på sig själv eller tycker att hon är vacker så gör omgivningen inte heller det.
Rent utseendemässigt så är det olika preferenser.
Sen så är det sexigt när tjejen verkligen signalerar för hela sin omgivning att "han ska jag ha", det får en att känna sig speciell typ.
Ögonen
Nu var ju frågan vad som uppfattas som sexigt så därav mitt svar nedan. Vad jag uppskattar I stort hos en kvinna är ju en mycket bredare fråga.
Ok..
Jag är heterosexuell och dras till kvinnor. Därför attraheras jag av min motsats I mångt och mycket. Jag attraheras av kvinlighet och det feminina. Jag attraheras av sensuella kvinnor som bejakar sin kvinnlighet. Som klär sig medvetet och feminint. Som vårdar sitt yttre och som har en "inbjudande" hållning till mig. Min fru fyller alla dessa kriterier.
Jag finner det sexigt med en blick och ett rörelsemönster som antyder lust och åtrå. Ibland kan en t-skirt och slitna jeans vara sexigt. Ibland kan nytvättade och ännu våta lockar, en bylsig tröja samt raggsockar vara sexigt.
Kjol, klänning, stayups och höga klackar är ALLTID sexigt. Och så blicken