• Anonym (hett)

Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!

Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!

• Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!
  • Anonym (Noname)

aja jag har ju redan hittat den perfecta kvinnan i mitt liv nu behöver jag bah övertala henne men jag gillar det långa håret, ögonen, får nt vara längre än mig, snygg heck e alltid tilltalande, och brösten ska nt va större än en hand... Det där har hon typ allting av för att inte tala om personligheten och hennes underbara silkes lena röst! Sedan e kläderna alltid intressanta också tjejen ja gillar passar så jäkla bra i jean och kjol! Och sedan så gillar jag namnet också, plus att hon e yngre än meii det gillar jag! Som sagt jag behöver bara övertala henne! ????????

• Anonym (Noname)

Åååååh vad jag gillar när de är blyga och söta

• aeg

Det finns en kvinna nu.

Mitt ex bästa väninna.

Så otroligt läcker.

Kan inte motstå

På samma gång har jag ett dilemma.

Jag vill få smaka hennes tajta väninna

• finkan

Konstigt nog finns det tjejer som talar om samhället dom lever i, inte bara om sina kroppar. Och njuter av att behandlas med kärlek till sina kroppar samtidigt.

• misil
    Anonym (Rumpa) skrev 2017-10-15 00:47:42 följande:

Ja det självklara är ju kroppen. Det är nog det första killar tittar på. 95% av alla män gillar en tjej med en fin rumpa. Ansikte är även det viktigt. 

Personligen gillar jag tjejer som är fräscha, har struktur och ordning, och inte är slarviga.

Håller med kvinnors stjärtar är underbart söta och sexiga dom är även härligt lena och mjuka som gjorda för att smeka och kyssas på.
    Det är sexigt när en kvinna är medveten om att hon är sexig och tar på sig sexiga underkläder och poserar för mig,så att jag kan spana in och beundra henne.
    Och det är bara att erkänna att det finns ingenting i världen som får så mycket känslor att bubbla runt i en,som en vacker och sexig kvinna.
  • Pripps Vichy

Personlig utstrålning. personlighet, självständighet och att hon vet vad hon vill.

Fnittriga bimbos med botoxläppar, förstorade tuttar och som är veliga och bortkomna går fetbort.

• Herr Man

Blicken. Den som säger att hon tänker "snuskiga" tankar. Gärna tillsammans med ett litet leende. MEN hon måste ha något i huvudet för att få följa med mig hem.

• Anonym (Jaså)

Många skriver att alla tycker så olika, men jag tycker nog att ni alla skriver precis samma sak!

Stora rumpor, långt hår, gärna stora naturliga bröst, smal midja, sug i blicken, välvårdad, intelligent och ständigt kåt på just DIG.

Det är väl som det Är, förväntade mig bara mer variation.

• BalkanBoy85
    aeg skrev 2017-10-18 11:04:29 följande:

Det finns en kvinna nu.

Mitt ex bästa väninna.

Så otroligt läcker.

Kan inte motstå

På samma gång har jag ett dilemma.

Jag vill få smaka hennes tajta väninna

Kör på vännen,tajta vänninan väntar inte i evigheten
Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!