• Anonym (hett)

Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!

Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!

• Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!
  • heinz

Det som är sexigt hos en kvinna enligt mig:

Egenskaper:
    - Hon ser dig som en person och inte ett ting
    - Hon har tillräckligt god självkänsla för att respektera dig
    - Hon är sin man trogen
    - Hon kan tänka med hjärnan & inte med hjärtat
    - Hon kan lyfta blicken från sin egen navel & se dig
    - Hon har djup respekt för dig

Yttre attribut:
    - Finns ovanstående punkter, så spelar utseendet mindre roll
    - Om inte ovanstående punkter finns så gäller oftast tömma & glömma

Tillägg:
    - Slampig klädsel & attityd = tråkar ut både kuk & hjärna i längden
    - Parfym = går bort (naturell kvinnodoft triggar mäns hjärnor mer än någon parfym)
    - Smink = Ingen kvinna ser egentligen bra ut med smink (bort med masken)
    - Hår på könet = du är en kvinna, inte en hora som ska efterlikna porrstjärnor 

/Heinz

• Anonym (Mr)

En kvinna med smal midja men rejäl bak som skumpar så det syns ordentligt när hon går. Känner hon själv hur det skumpar blir det bara sexigare. Samt att hon måste ha glad utstrålning för att det ska vara riktigt sexigt.

Lite mer udda, en tjej som ovan och som är så kissnödig att hon står med händerna mellan korsade ben, desperat trampande och grimaserar i panik. (Fast inte om hon kissar på sig, det är osexigt)

• Anonym (Jaja)

Det sexigaste tjejerna jag mött är det som gillar mig

• Anonym (Feminintet - personlighet)

Utseende och värderingar är det många som har men när det kommer till personligheten och hur den tar sig utryck i hennes femininitet så är den avgörande för den totala attraktiviteten.

• Anonym (Försvarsvän)

Utseendemässigt är ett fint leende, söta ögon och en fin rumpa en bra start.

Om tjejen är kort eller lång eller så spelar inte så stor roll och sluta viktnojja!

Tycker rumpan är viktigare än brösten men den behöver inte va perfekt. Bara fin.. Det ska va liite att ta i....

Men viktigast av allt är personligheten och personkemibiten

• Anonym (LOL)

Långa tjejer, över 180

långt hår

• A man

Ha stora sexiga boobs och sexig röv. Ha så lite kläder som möjligt och låt oss ta på er.

• Robert 832

Rund rumpa, stora oskuldsfulla ögon och ett leende dom visar nått helt annat än oskuld. ;)
    Gillar skarpt slampor! Fullkomligt älskar dom.

• misil

Att hon själv tycker att hon är sexig är en bra början.

• Anonym (draken)

Så olika. Beror på personen. Ögon är viktigt, hennes blick. Och att hon är snäll. Humor. Kroppen gör ju en del, men jag har gillat både smala, och mulliga. Bara hon har kurvor, ser ut som en kvinna. 
    Jag är kär i en yngre tjej nu. Och det jag fastnat för är nog hennes ögon, att hon är snäll, lite blyg ibland, småtöntig, jordnära, men ändå kan vara tuff när det behövs.

Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!