MammaBorg skrev 2013-07-28 14:36:32 följande:
Hej tjejer! Hoppas det är ok att jag hoppar in här, roligt med fler mammor i Gävle som vill ses. Har tidigare letat efter fler mammmalediga här i trakten men inte hittat så mycket intresse, sedan har jag kommit av mig sedan minstingen kom. Jag är inte riktigt nyinflyttad, kommer från Sandviken men har bott i Gävle i snart 15 år (oj, visste inte att det var så länge förrän jag räknade nu) men har inte så många vänner med barn. Jag har en son som blir 3 i oktober och en son som är 6 månader, och är alltså hemma med minstingen. Jag träffar gärna andra mammor. Öppna förskolan, fika, lekparkshäng, ja.. Vad som helst egentligen :). Jag bor i Andersberg, såg att det var någon mer som gjorde det. Hoppas alla har en bra sommar! Jag har en aning om att jag känner Fru kaka, eller??
Jag bor i Andersberg och är hemma med min son som är fyra månader, har tänkt att jag måste hitta på saker nu när det blir höst och vardag igen för annars kommer vi att klättra på väggarna hemma
Har inte heller så många vänner med barn så träffas gärna! Har du varit på öppna förskolan i Andersberg eller Sörby? Det är väl dom som ligger i närheten, jag har inte varit till någon öppen förskola än men tänker att det nog är bra sysselsättning nu när lillen är lite äldre.