MammaBorg skrev 2013-08-11 20:35:04 följande:
Fröken c: Hoppas det finns platser kvar så kan vi gå på det tillsammans. Vill gärna ses, nu i veckan går stora sonen på dagis till 11 (sommartider när man är hemma med syskon) så då kan det bli lite svårt med promenad. Dessutom vill jag helst ses med bara ett barn :).. Har öppna förskolan öppet nu i veckan? Annars kan vi ses veckan efter då stora går på dagis 9-14. Om du förresten inte vill ta en morgonpromenad.. typ vid 8.30?? Då brukar minstingen vilja sova :).
Fick bekräftelse på min anmälan rätt snabbt efter att jag hade mailat, har du inte fått svar än så kanske du borde maila igen. Om du kan promenera på onsdag morgon ses jag gärna då, annars kan vi ses nästa vecka när det passar dig bättre
Tror att öppna förskolan har öppet som vanligt nu.
JullansMami skrev 2013-08-12 14:54:23 följande:
Jag kommer att vara mammaledig (om allt går som det ska) 1 år framåt. Vi bor i Höjersdal och har en dotter som blir 2 år i november. Lillebror eller lillasyster beräknades komma till världen i fredags men har inte tittat ut ännu. Jag följer gärna med på promenader och till öppna förskolan i höst om det nu blir bebis någon gång :)
Höjersdal ligger rätt nära Andersberg va..? Spännande med väntan men jobbigt med övertid, hoppas att liten vill komma ut snart